Пошук по сайту

Новини
    03.10.2018

    В умовах реформування української освіти, актуальним є питання створення  психологічного комфорту освітнього процесу у всіх закладах освіти. Позитивне емоційне забарвлення покращує  спілкування педагога з дітьми. Емоційний стан особистості дитини впливає на перебіг його діяльності, на ставлення передусім до себе, а також до однолітків і дорослих. При цьому позитивне налаштування на сприймання навколишнього світу і його складових свідчить про наявність у дитини сприятливих переживань. Натомість усі інші види емоційних проявів — це тривожний симптом, який вказує на проблеми в емоційній або особистісній сфері. Так, амбівалентне ставлення може вказувати на наявність у дитини суперечливих переживань, глибокого внутрішнього конфлікту, а індиферентне - на байдужість, «заблокованість» пізнавальних і соціальних потреб.

          Питання емоційних розладів та шляхів їх подолання у дітей розглянуто на обласному навчально-практичному семінарі для практичних психологів закладів дошкільної освіти, який відбувся 2 жовтня  2018 р. в Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти . У роботі семінару взяла участь завідувач навчально-методичного центру психологічної служби  Приведа О.М., яка виступила із питанням  щодо особливостей показників емоційної сфери дошкільників. Адже позитивні й негативні емоції, які людина переживає впродовж життя, визначають її емоційний стан. Він, своєю чергою, впливає на перебіг процесів пізнання, розвиток вольових зусиль і виникнення мотивації.

          Методист навчально-методичного центру психологічної служби  Зеленко Л.В, звернула увагу учасників семінару на методи вивчення емоційних станів та шляхи подолання емоційних розладів у дітей дошкільного віку, зокрема спостереження й проективні методики. Практичні психологи  також познайомитися із ігровими методами  програми «Афлатот»,  які  представили педагоги із закладів дошкільної освіти м.Червонограда №17, м.Сокаля №5, с.Оброшино та с.Переможне.

           Проведений семінар не залишив учасників байдужими, вони активно брали участь в обговоренні даної  проблеми та  ділилися досвідом роботи щодо використання методів  психології для становлення емоційної сфери  дитячої особистості.