Пошук по сайту

Новини
  • 22.02.2019

    «Від авторів до учнів: шлях шкільного підручника»

    Круглий стіл «Від авторів до учнів: шлях шкільного підручника» відбувся 21лютого 2019 у Львівському ОІППО. Львів’яни, які є творцями низки шкільних підручників, вперше зустрілися всі разом та познайомилися.

    Далі
  • 20.02.2019

    Про перспективи розвитку єдиного курсу "Історія: України і світ"

    Семінар  "Актуальні питання викладання та перспективи розвитку єдиного курсу "Історія: Україна і світ"" відбувся  13 лютого 2019 року у приміщенні Навчально-методичного центру освіти м. Львова.  

    Далі
  • 20.02.2019

    Відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-9 класів

    19 лютого на базі ЛОІППО в приміщенні Французького альянсу у рамках проекту "Культура добросусідства" відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-9 класів області "Батьківські збори по-новому" на тему "Формула ефективного спілкування ".

    Далі
  • 19.02.2019

    IV (фінальний) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. П. Яцика

    Мова згуртовує, об’єднує людей, утворює націю. Мова є важливим засобом не лише спілкування, а й боротьби з недругами. Мова – серце нації… Такі крилаті вислови лунали 16 лютого 2019 року в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 62 м. Львова на ІV загальнонаціональному етапі ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

    Далі
  • 18.02.2019

    Від авторів до учнів: шлях шкільного підручника

    Запрошуємо авторів шкільних підручників – львів’ян – поспілкуватися про сучасний процес створення та поширення шкільних підручників.

    Круглий стіл «Актуальні проблеми сучасного українського підручникотворення»  відбудеться 21 лютого о 15 год у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (вул. І. Огієнка, 18а, ауд. 505).

    Далі
  • 18.02.2019

    «Круглий стіл» з керівниками опорних шкіл

    Дискусійна розмова відбулася за круглим столом з керівниками опорних шкіл-учасниць пілотного проекту «Професійний розвиток педагогічних працівників».

    Обговорено питання щодо модернізації навчання педагогів у контексті особистісно орієнтованого підходу та Нової української школи, а також можливість організації курсової перепідготовки педагогічних працівників шкіл ОТГ на базі опорних шкіл, які мають сформовану тренерську мережу.

    Далі
  • 18.02.2019

    Тренінг «Використання ігрового методу в екологічній освіті»

    На базі СЗШ №4 м.Стрия в дружній і творчій атмосфері проведено тренінг «Використання ігрового методу в екологічній освіті» з учителями початкових класів та природничого циклу шкіл м. Стрия

    З учителями початкових класів проведено гру «Зелене місто майбутнього». Вчителі створювали проект міста майбутнього: зеленого, з чистим повітрям, із прибраними вулицями, енергоефективними будинками, затишними під’їздами, із задоволеними своїм життям мешканцями, свідомими та активними членами місцевих громад. Прогнозували: як цього досягти? Приймали рішення: як побудувати таке місто? Визначали існуючі проблеми та шляхи їх подолання. Приймали рішення як досягти бажаного результату. Оцінювали, наскільки  готові будувати зелене майбутнє міста у своєму повсякденному житті.

    Далі
    03.10.2018

    В умовах реформування української освіти, актуальним є питання створення  психологічного комфорту освітнього процесу у всіх закладах освіти. Позитивне емоційне забарвлення покращує  спілкування педагога з дітьми. Емоційний стан особистості дитини впливає на перебіг його діяльності, на ставлення передусім до себе, а також до однолітків і дорослих. При цьому позитивне налаштування на сприймання навколишнього світу і його складових свідчить про наявність у дитини сприятливих переживань. Натомість усі інші види емоційних проявів — це тривожний симптом, який вказує на проблеми в емоційній або особистісній сфері. Так, амбівалентне ставлення може вказувати на наявність у дитини суперечливих переживань, глибокого внутрішнього конфлікту, а індиферентне - на байдужість, «заблокованість» пізнавальних і соціальних потреб.

          Питання емоційних розладів та шляхів їх подолання у дітей розглянуто на обласному навчально-практичному семінарі для практичних психологів закладів дошкільної освіти, який відбувся 2 жовтня  2018 р. в Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти . У роботі семінару взяла участь завідувач навчально-методичного центру психологічної служби  Приведа О.М., яка виступила із питанням  щодо особливостей показників емоційної сфери дошкільників. Адже позитивні й негативні емоції, які людина переживає впродовж життя, визначають її емоційний стан. Він, своєю чергою, впливає на перебіг процесів пізнання, розвиток вольових зусиль і виникнення мотивації.

          Методист навчально-методичного центру психологічної служби  Зеленко Л.В, звернула увагу учасників семінару на методи вивчення емоційних станів та шляхи подолання емоційних розладів у дітей дошкільного віку, зокрема спостереження й проективні методики. Практичні психологи  також познайомитися із ігровими методами  програми «Афлатот»,  які  представили педагоги із закладів дошкільної освіти м.Червонограда №17, м.Сокаля №5, с.Оброшино та с.Переможне.

           Проведений семінар не залишив учасників байдужими, вони активно брали участь в обговоренні даної  проблеми та  ділилися досвідом роботи щодо використання методів  психології для становлення емоційної сфери  дитячої особистості.