Пошук по сайту

Новини
  • 19.09.2019

    «Успішне навчання дитини-дошкільника через гру в ЛЕГО»

    У дитини своє особливе вміння бачити, думати і відчувати. Завдання педагога, психолога допомагати дитині ознайомитися із навколишнім світом, формувати життєві компетенції, розвивати творчі здібності кожної дитини.

    Далі
  • 18.09.2019

    «Методичне забезпечення пріоритетних напрямків діяльності психологічної служби системи освіти Львівської області на 2019-2020 н. р.»

    У системі освіти України відповідно до статті 76 Закону «Про освіту» діє психологічна служба, що забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти, соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

    Далі
  • 16.09.2019

    “Дорожня карта методиста закладів позашкільної освіти”

    11 вересня 2019 року в приміщенні КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” (вул.Огієнка, 18-а; Французький альянс) методистка кабінету координаційно-методичної діяльності Світлана Пітко провела засідання авторської творчої майстерні для методистів закладів позашкільної освіти на тему “Дорожня карта методиста закладів позашкільної освіти”.

    Далі
  • 13.09.2019

    Інформація «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року»

    Комунальний заклад «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» повідомляє, що на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 р. № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року»

    Далі
  • 12.09.2019

    “Методичний путівник керівника гуртка сучасної школи та позашкілля”

    5 вересня 2019 року в приміщенні КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” (вул.Огієнка, 18-а; Французький альянс) методистка кабінету координаційно-методичної діяльності Світлана Пітко провела засідання авторської творчої майстерні для керівників гуртків закладів позашкільної освіти на тему “Методичний путівник керівника гуртка сучасної школи та позашкілля”.

    Далі
  • 23.08.2019

    Cемінар «Основні напрями роботи із української мови і літератури, зарубіжної літератури у 2019-2020 н.р.»

    21 серпня 2019 р. відбувся семінар методистів рай(міськ)методкабінетів, які відповідають за науково-методичний супровід предметів українська мова та література, зарубіжна  література  «Основні напрями роботи із української мови і літератури, зарубіжної літератури у 2019-2020 н.р.».

    Далі
  • 22.08.2019

    Старт нового навчального 2019-2020 року для вчителів історії

    20 серпня 2019 року в ЛОІППО відбувся обласний семінар методистів районних/міських методичних кабінетів (голів методичних об’єднань районів, міст, ОТГ), які відповідають за науково-методичний супровід предметів суспільствознавчого циклу «Викладання історії у 2019-2020  н.р.: Що? Де? Коли? Як? Чому?»

    Далі
    27.05.2019

    У Львівському ОІППО відбулась презентація книги «Костюк П. Код ідентичності. Мілітарні сторінки історії України і не тільки… − Львів: Універсум; Простір-М, 2018». Її автор – полковник запасу, Голова Львівської обласної організації Спілки офіцерів України, військовий аналітик, історик і публіцист, член редколегії журналу «Універсум»  Петро Костюк. Тривале спілкування про мілітарну тяглість та історію українського народу, про історичну пам'ять та інформаційне протистояння як додаток до військового конфлікту було цікавим та корисним для усіх присутніх. Вдалося спільно  осмислити певні процеси сьогодення, визначити пріоритети та знайти відповіді на запитання.

    До вчителів історії звернувся шеф-редактор журналу «Універсум» (http://universum.lviv.ua/magazines/universum/2019/2.html) Олег Романчук. Проблеми змісту шкільної історичної освіти, виховання медіаграмотного громадянина та виклики сучасності, які життя ставить перед учителями історії - ці та інші непрості теми були предметом жвавого обговорення.