Одним із найнегативніших явищ ХХІ століття є торгівля людьми. Правозахисники вперше заговорили про цю проблему на початку ХХ ст. З того часу феномен торгівлі людьми постійно аналізуєтья і є предметом багатьох дискусій. Комісія ООН з питань боротьби з міжнародною злочинністю вважає торгівлю людьми третім за своїми масштабами видом організованої злочинності, що поступається лише нелегальній торгівлі наркотиками та зброєю.
ДаліСучасний урок – сучасні технології! 14 квітня 2021 року учасники творчої майстерні «Урок літератури в цифровому середовищі» під керівництвом завідувачки кафедри гуманітарної освіти Анни-Марії Богосвятської збирали банк ідей – онлайн-інструменти для філолога. Головна вимога до цих ресурсів – екологічність, легкість і доступність у використанні, можливість навіть онлайн проводити уроки літератури цікаво та емоційно.
ДаліПрофорієнтаційна робота традиційно займає важливе місце в діяльності закладу освіти, оскільки вона, з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення здобувачів освіти з їхнім майбутнім. Саме тому освіта має не тільки забезпечувати предметну підготовку, а й створювати сприятливі умови для професійного самовизначення школярів.
ДаліУ межах програми "Ми будуємо спільноту заради розвитку учнівського самоврядування в Україні", що реалізується КЗ ЛОР ЛОІППО у співпраці з Фондом "Civis Polonus" (м. Варшава), 13-14 квітня 2021 року на Всеукраїнських освітніх онлайн заходах завідувачка кафедри освітньої політики ЛОІППО Олена Шиян та старша викладачка цієї ж кафедри Євгенія Сливка представили концептуальний документ «Хартія демократичного учнівського самоврядування в Україні».
Далі14 квітня кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри гуманітарної освіти Оксана Дільна на запрошення Львівського обласного будинку вчителя провела відкриту онлайн-лекцію для вчителів-словесників Львівщини на тему: «Портрети українських мовознавців. Олена Курило».
ДаліЗаклад дошкільної освіти має забезпечувати створення безпечного освітнього середовища, зокрема, для дітей – ВПО із зони АТО та вихованців, у яких батьки та інші члени родини захищають кордони держави на сході України. У дитини своє особливе вміння бачити, думати і відчувати. Завдання психолога ЗДО – допомагати дитині соціалізуватися ц середовищі.
Далі13 квітня у режимі ZOOM-конференції розпочала роботу обласна Творча майстерня «Коучингові технології у вихованні школярів» (керівник – доцентка кафедри суспільствознавчої освіти Кудрик Л. Г., сертифікований коуч). Учасниками ТМ є педагоги-організатори, учителі-предметники, психологи, інші педагогічні працівники.
Далі12 лютого 2021 р. e у системі ZOOM відбулася інформаційна робоча зустріч з педагогічними працівниками пілотних шкіл за участю Р. Б. Шияна та П. К. Хобзея, на якій говорили про завершення пілотування впровадження Державного стандарту початкової освіти у 4-их класах та проєктів щодо впровадження нового Державного стандарту базової освіти у 5-их класах закладів середньої освіти міста Львова й області, в яких передбачається продовження експерименту.
Доповідачі поінформували учасників зустрічі про основні напрацювання і проблемні питання, що існують на даний час за цими напрямками, а також почули від керівників пілотних шкіл про можливі ризики, пов’язані із завершенням експерименту у 4-х класах та початком пілотування у 5-их класах.
Для успішного завершення пілотування у 4-х класах і якнайшвидшого включення у роботу із запровадження Державного стандарту у 5-их пілотних класах просимо керівників пілотних закладів разом з учителями підтримати окремі передбачувані ініціативи Команди підтримки реформ МОН України «Нова Українська Школа» та надати відповідну інформацію для здійснення необхідних кроків у вибраному напрямку впровадження НУШ:
№з/п |
Що треба зробити |
Термін виконання |
Кому подати пропозиції |
|
|
|
|
1. |
Проаналізувати проект Типового навчального плану базової освіти, описати сильні/слабкі його сторони і подати конструктивні пропозиції.
|
(до 18.02) |
Р. Шияну |
2. |
Скласти перелік необхідного обладнання/навчально-методичного забезпечення (крім меблів для класної кімнати), вказавши орієнтовну вартість кожної позиції. |
(до 25.02) |
ЛОІППО, О. Якимик/М. Барні |
3. |
Скласти список учителів- предметників, яких передбачається запрошувати до викладання у 5-х пілотних класах ( у розрізі класів і навчальних дисциплін та орієнтовної к-ті год. Прохання окремим рядком подати інформацію про тих учителів, які погодяться викладати суміжні/інтегровані навчальні дисципліни). |
(до 03.03) |
М. Барні |
4. |
Подати пропозиції щодо вчителів-предметників 5-х пілотних класів, яких Ви рекомендуєте для залучення до розробки модельних програм. |
(до 25.02) |
Р. Шияну/ М. Барні |
5. |
Скласти орієнтовний перелік тем/питань для включення у навчально-тематичні плани КПК для вчителів-предметників пілотних класів (загальноосвітні теми і теми у розрізі відповідних навчальних дисциплін). |
(до 03.03) |
М. Барні |
6. |
Підтримати проєкт проведення ДПА у 4-х пілотних класах, навіть якщо вона буде відмінена урядовими рішеннями. Подавати конструктивні пропозиції щодо процедури проведення ДПА, оцінювання тощо. |
|
|
7. |
Провести робочу зустріч з керівниками закладів середньої освіти, у яких передбачається реалізація Проєкту щодо впровадження Державного стандарту базової освіти у 5-х класах. |
(за погодж.) |
М. Барні |