Пошук по сайту

Новини
  • 16.04.2021

    Онлайн–семінар «Формування соціальних навичок, спрямованих на уникнення ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми»

    Одним із найнегативніших явищ ХХІ століття є торгівля людьми. Правозахисники вперше заговорили про цю проблему на початку ХХ ст. З того часу  феномен торгівлі людьми постійно аналізуєтья і є предметом багатьох дискусій. Комісія ООН з питань боротьби з міжнародною злочинністю вважає торгівлю людьми третім за своїми масштабами видом організованої злочинності, що поступається лише нелегальній торгівлі наркотиками та зброєю.

    Далі
  • 15.04.2021

    Урок літератури в цифровому середовищі

    Сучасний урок – сучасні технології! 14 квітня 2021 року учасники творчої майстерні «Урок літератури в цифровому середовищі» під керівництвом завідувачки кафедри гуманітарної освіти Анни-Марії Богосвятської збирали банк ідей – онлайн-інструменти для філолога. Головна вимога до цих ресурсів – екологічність, легкість і доступність у використанні, можливість навіть онлайн проводити уроки літератури цікаво та емоційно.

    Далі
  • 15.04.2021

    Онлайн-семінар «Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення учнів»

    Профорієнтаційна робота традиційно займає важливе місце в діяльності закладу освіти, оскільки вона, з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення здобувачів освіти з їхнім майбутнім. Саме тому освіта має не тільки забезпечувати предметну підготовку, а й створювати сприятливі умови для професійного самовизначення школярів.

    Далі
  • 15.04.2021

    Освітянам представили «Хартію демократичного учнівського самоврядування в Україні»

    У межах програми "Ми будуємо спільноту заради розвитку учнівського самоврядування в Україні", що реалізується КЗ ЛОР ЛОІППО у співпраці з Фондом "Civis Polonus" (м. Варшава), 13-14 квітня 2021 року на Всеукраїнських освітніх онлайн заходах завідувачка кафедри освітньої політики ЛОІППО Олена Шиян та старша викладачка цієї ж кафедри Євгенія Сливка представили концептуальний документ «Хартія демократичного учнівського самоврядування в Україні»

    Далі
  • 15.04.2021

    Портрети українських мовознавців. Олена Курило.

    14 квітня кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри гуманітарної освіти Оксана Дільна на запрошення Львівського обласного будинку вчителя провела відкриту онлайн-лекцію для вчителів-словесників Львівщини на тему: «Портрети українських мовознавців. Олена Курило».

    Далі
  • 14.04.2021

    Відбувся обласний онлайн-семінар для практичних психологів закладів дошкільної освіти «Психологічний супровід дітей – ВПО (внутрішньо переміщених осіб) із зони АТО та членів їх сімей»

    Заклад дошкільної освіти має забезпечувати створення безпечного освітнього середовища, зокрема, для дітей – ВПО  із зони АТО та вихованців, у яких батьки та інші члени родини захищають кордони держави на сході України. У дитини своє особливе вміння бачити, думати і відчувати. Завдання психолога ЗДО – допомагати дитині  соціалізуватися ц середовищі.

    Далі
  • 14.04.2021

    Опановуємо роль педагога-коуча

    13 квітня у режимі ZOOM-конференції розпочала роботу обласна Творча майстерня «Коучингові технології у вихованні школярів» (керівник – доцентка кафедри суспільствознавчої освіти  Кудрик Л. Г., сертифікований коуч). Учасниками ТМ є педагоги-організатори, учителі-предметники, психологи, інші педагогічні працівники. 

    Далі
    15.02.2021

    12 лютого 2021 р. e у системі ZOOM відбулася інформаційна робоча зустріч  з педагогічними працівниками пілотних шкіл  за участю Р. Б. Шияна та  П. К. Хобзея,  на якій говорили про завершення пілотування впровадження Державного стандарту початкової освіти у 4-их класах та проєктів щодо впровадження нового Державного стандарту базової освіти у 5-их класах   закладів середньої освіти міста Львова й області, в яких  передбачається  продовження  експерименту.

    Доповідачі  поінформували учасників зустрічі про основні напрацювання  і проблемні питання,  що існують на даний час за цими напрямками,  а також   почули від керівників пілотних шкіл про можливі ризики, пов’язані із завершенням експерименту у 4-х класах  та початком пілотування у 5-их класах.

    Для успішного завершення пілотування у 4-х класах і якнайшвидшого включення у  роботу із запровадження Державного стандарту у 5-их пілотних класах просимо керівників пілотних закладів разом з учителями підтримати  окремі передбачувані ініціативи Команди підтримки реформ МОН України «Нова Українська Школа»    та надати відповідну інформацію для здійснення необхідних кроків у вибраному напрямку впровадження НУШ:

     

    №з/п

     Що треба зробити

    Термін виконання

    Кому подати пропозиції

     

     

     

     

    1.

    Проаналізувати проект Типового навчального плану базової освіти, описати сильні/слабкі його сторони і подати конструктивні пропозиції.

     

    (до 18.02)

    Р. Шияну

    2.

    Скласти перелік необхідного обладнання/навчально-методичного забезпечення (крім меблів  для класної кімнати), вказавши орієнтовну вартість кожної позиції.

    (до 25.02)

    ЛОІППО, О. Якимик/М. Барні

     3.

    Скласти список учителів- предметників, яких передбачається  запрошувати до викладання у 5-х пілотних класах ( у розрізі класів і навчальних дисциплін та орієнтовної к-ті год. Прохання окремим рядком подати інформацію про тих учителів, які погодяться викладати суміжні/інтегровані навчальні дисципліни).

    (до 03.03)

    М. Барні

    4.

    Подати пропозиції щодо вчителів-предметників 5-х пілотних класів, яких Ви рекомендуєте для залучення до розробки модельних програм.

    (до 25.02)

    Р. Шияну/ М. Барні

    5.

    Скласти орієнтовний перелік тем/питань для включення у навчально-тематичні плани КПК для вчителів-предметників пілотних класів (загальноосвітні теми і теми у розрізі відповідних навчальних дисциплін).

    (до 03.03)

    М. Барні

    6.

    Підтримати проєкт проведення ДПА у 4-х пілотних класах, навіть якщо вона буде відмінена урядовими рішеннями.

    Подавати конструктивні пропозиції щодо процедури проведення ДПА, оцінювання тощо.

     

     

    7.

    Провести робочу зустріч з керівниками закладів середньої освіти, у яких передбачається реалізація Проєкту щодо впровадження Державного стандарту базової освіти у 5-х класах.

    (за погодж.)

    М. Барні