30 березня 2023 року у cередній загальноосвітній школі №95 Львівської міської ради відбувся тренінг «Дезінформація під прицілом критичного мислення», який провела Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, доцентка кафедри суспільствознавчої освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка історичних наук.
Далі29 березня 2023 року на базі ліцею №66 Львівської міської ради (директорка Оксана Назар) відбулася робоча зустріч учителів математики та мовно-літературної освітньої галузі 6 класів пілотних закладів освіти Львівщини з регіональними координаторами впровадження НУШ у базовій освіті.
Далі29 березня 2023 року у КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Стрийської міської ради Львівської області відбувся тренінг «7 кроків до злагодженої роботи учнівського самоврядування у закладі загальної середньої освіти».
ДаліУ Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти стартував постійний семінар «Сучасні технології творення художнього образу в навчальному процесі» для учителів, що викладають міжгалузевий інтегративний курс «Драматургія і театр».
Далі23 березня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся Другий освітній форум «НУШ в реаліях 2023: пріоритети, виклики, шляхи впровадження», який організувала кафедра педагогіки.
Далі23 березня 2023 року в ЛОІППО відбувся семінар керівників закладів позашкільної освіти Львівської області, організований кабінетом координаційно-методичної діяльності.
ДаліЩо може зробити учнів успішними у вивченні англійської мови? Які вміння дитині потрібно сформувати, аби розвинути власну індивідуальність та відчути здатність спілкуватись захоплено, натхненно?
Далі30 листопада 2022 р. відбулося завершальне заняття довготривалого семінару «Актуальність педагогіки серця Г.Сковороди в умовах сьогодення», на яке був запрошений дослідник творчості Григорія Савича письменник Осмир. Він розкрив своє бачення вчення Г.Сковороди та його актуальності з погляду сучасної наукової картини світу, показав цінність сковородинівської науки про щастя для сучасної людини.
Доцентка кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філософських наук Ліліана Кудрик узагальнила результати роботи, проаналізувала підсумкове опитування учасників семінару. Зокрема, вона зазначила, що під час навчання на семінарі слухачі:
- поглиблено вивчили життєвий і творчий шлях Г.Сковороди;
- опрацювали його філософські тексти; переосмислили постать українського мудреця в контексті сьогодення;
- популяризували його ідеї серед учнів, батьків, громадськості;
- проводили уроки, тренінги, свята, різноманітні виховні справи (93% учасників семінару провели заходи до відзначення 300-річчя від дня народження Сковороди, 86% вдалося залучити до цих заходів колег, батьків, громадськість);
- оформляли приміщення освітніх закладів (80% учасників семінару святково оформили приміщення) до ювілею Г.Сковороди. 77% опитаних вважають, що належно та достойно підготувалися до відзначення разом з учнями і педагогічним колективом ювілею Г.Сковороди.
100% слухачів, які дали відповіді на запитання, визнали, що навчання на семінарі було для них корисним. Вони заглибилася у творчість письменника, філософа і педагога, відкрили для себе багато нового, здійснили детальний аналіз творів Григорія Сковороди, яких багато хто з педагогів раніше не читав. Дізналися чимало афоризмів Г.Сковороди, почали активно використовувати крилаті вислови мудреця у своїй роботі. Навчилися більше прислухатися і вдивлятися у свій внутрішній духовний світ, плекати у собі важливі цінності особистості, пізнали в собі внутрішню людину.
Деякі з учасників семінару відзначили, що завдяки осмисленню творчої спадщини Г.Сковороди змінили своє ставлення до життя: трохи по-іншому почали сприймати світ і себе; задумались над сенсом свого життя, над поняттями дружби та любові в житті кожної людини; почали більше цінувати час з рідними, менше звертати увагу на матеріальні речі, більше часу і ресурсів виділяти для душі, свого психоемоційного стану; полюбили себе, зрозуміли, що є щасливими людьми; переглянули методи виховання дітей; замислилися над буттям людини як частинки Всесвіту.
На запитання: «Які у Вас плани щодо подальшого вивчення життя і творчості Г.Сковороди?» педагоги відповіли, що не зупинятимуться на досягнутому, а будуть поглиблювати вивчення маловідомих фактів із життя мислителя, надалі ознайомлюватися з його творчістю; будуть ділитися своїми знаннями з іншими, рекомендувати твори великого генія друзям, дітям, перечитувати, популяризувати, осмислювати; прищеплювати учням любов до його творчості, ідей; поширювати мудрі ідеї серед колег, батьків; упроваджувати настанови філософа у педагогічній роботі, втілювати в життя, в освітній процес сучасної школи його заповіти.
Слухачі висловили думки, що довготривалий семінар, присвячений Г.Сковороді, проходив дуже цікаво і пізнавально. Вони дізналась про планетарне мислення великої людини високого духу та свідомості, навчилися від Сковороди бути оптимістами в сьогоднішні нелегкі часи, розкривати в собі і своїх вихованцях мудрість, яка є основою творення вільної, незалежної України, щастям для кожного з нас.