Пошук по сайту

Інклюзивна освіта

У 2012 – 2013 рр. завершилось моніторингове дослідження стану інклюзивної освіти в Україні, яке згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 22. 09. 2010 р. №898 “Про проведення моніторингового дослідження стану інклюзивної освіти в Україні” проводилось Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти (відділенням моніторингових досліджень освітньої галузі).

Мета дослідження – оцінити наявність та рівень розвитку інтеграційних процесів в Україні у контексті трансформації процесу масової освіти як системи забезпечення освітніх потреб усіх дітей.

В узагальнених матеріалах подані зведені результати І, ІІ та ІІІ етапів моніторингового дослідження стану інклюзивної освіти у Львівській області, які проводились протягом листопада – грудня 2010 – 2012 рр.

Статистичні матеріали призначені для ознайомлення як безпосереднім учасникам інклюзивного процесу (керівникам, вчителям, асистентам вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, батькам, діти яких навчаються в інклюзивних класах), так і координаторам інклюзивних процесів у регіонах (методистам з питань інклюзивного навчання інститутів післядипломної педагогічної освіти та спеціалістам з координування діяльності запровадження інклюзивного навчання в управліннях освіти), вчителям, батькам учнів початкових, 5-х та 9-х класів ЗНЗ.

"І етап дослідення"      

"ІІ етап дослідення"

"ІІІ етап дослідення"