Вишиванка — це символ здоров’я та краси, щасливої долі й родової пам’яті, порядності й чесності, любові та святковості. Вишиванка – це оберіг українців!
Далі12 травня 2022 року відбувся круглий стіл «Діяльність психологічної служби системи освіти Львівської області в умовах військового стану: досвід і проблеми».
Далі11 травня 2022 року на платформі ZOOM КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» спільно з КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» провели обласне засідання професійної спільноти еколого-натуралістичного напряму «Алгоритм організації освітнього процесу у творчих учнівських об’єднаннях еколого-натуралістичного напряму в умовах воєнного стану».
ДаліУ травні 2022 року на платформі ZOOM відбувся цикл наукових семінарів для вчителів біології «Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності та наукового мислення».
Далі11 травня 2022 року відбулася нарада директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Львівщини, на якій обговорили напрямки співпраці між центрами професійного розвитку педагогічних працівників, а також перспективи та можливості удосконалення форм і методів виховної роботи.
Далі11 та 12 травня 2022 року відбулися онлайн-семінари «Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби і впровадження програми «Автоматизована інформаційна система «Я-психолог» для відповідальних за психологічну службу в територіальних громадах, центрах професійного розвитку педагогічних працівників області, фахівців психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування, практичних психологів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
ДаліЗа ініціативи кафедри практичної психології КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» започатковано низку семінарів для фахівців психологічної служби, присвячених визначенню базових понять (криза, стрес, травма), поведінковим реакціям на стрес, механізмам утворення травми, етапам та особливостям посттравматичних станів, переживанню втрати як психотравмуючої ситуації.
Далі
Розміщені методичні рекомендації щодо структури уроків, форм, засобів і методів навчання, орієнтовне календарно-тематичне планування й розробки уроків географії для 5-10 класів.
На допомогу вчителю географії ретельно розроблені конспекти уроків, завдання для тематичного оцінювання, практичні роботи, додаткові матеріали до уроків. Для зміцнення теоретичних знань учнів практичними навиками розроблена насичена програма гурткової діяльності.
З метою підготовки педагогічних працівників до використання в начальному процесі та в позакласній роботі навчально-методичних матеріалів з освіти для сталого розвитку та з метою формування в школярів навичок і вмінь будувати власне життя, життя сім’ї, місцевої громади з урахуванням потреб сталого розвитку запропоновані розробки уроків для для сталого розвитку.
Завдання олімпіад попередніх років (2-й етап)
Завдання олімпіад попередніх років (3-й етап)
ПИТАННЯ X ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ГЕОГРАФІВ