У КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбувся семінар-тренінг для працівників психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування.
Далі28 січня 2023 відбувся ІІІ (обласний) етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, в якому взяли участь більше трьохсот конкурсантів.
ДаліВідбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм у фахових категоріях «Практичний психолог», «Соціальний педагог» у номінації «Профілактичні програми».
ДаліВчителі історії Львівщини, керівники команд учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, 28 січня 2023 року мали робочу зустріч з представниками кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Костянтином Бахановим та Іриною Васильків.
Далі28 січня 2023 року на історичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Для переможців ІІ туру ІІ етапу олімпіади –– команд семи районів області та міста Львова – це вже четверте випробування.
ДаліКостянтин Баханов, професор кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор педагогічних наук, взяв участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару, присвяченого Міжнародному Дню пам’яті жертв Голокосту.
Далі26 січня 2023 р. 275 учителів англійської мови взяли участь у вебінарі, організованому кабінетом координації впровадження НУШ спільно з видавництвом National Geographic Learning «Road Map to Confident Communication for Young Learners».
ДаліПрограми та інформаційні матеріали для учителів історії, громадянської освіти та правознавства на 2019-2020 навчальний рік
Програми із всесвітньої історії для 7-9 класів (2017, чинні з 01.09.2018)
Програми із всесвітньої історії для 10-11 класів (2017, чинні з 01.09.2018)
Методичні рекомендації щодо відзначення знаменних дат
Шкільна історична освіта: концептуальні основи
Навчальний поступ учня у процесі вивчення історії в базовій школі: ключові ідеї проекту
Рекомендації щодо практики та методики використання есе у навчанні історії
Запрошуємо долучитися до наповнення скарбнички матеріалів для вчителів історії, громадянської освіти і правознавства у соцмережі Фейсбук на сторінці групи "Шухлядки вчителя історії".