У КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбувся семінар-тренінг для працівників психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування.
Далі28 січня 2023 відбувся ІІІ (обласний) етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, в якому взяли участь більше трьохсот конкурсантів.
ДаліВідбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм у фахових категоріях «Практичний психолог», «Соціальний педагог» у номінації «Профілактичні програми».
ДаліВчителі історії Львівщини, керівники команд учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, 28 січня 2023 року мали робочу зустріч з представниками кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Костянтином Бахановим та Іриною Васильків.
Далі28 січня 2023 року на історичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Для переможців ІІ туру ІІ етапу олімпіади –– команд семи районів області та міста Львова – це вже четверте випробування.
ДаліКостянтин Баханов, професор кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор педагогічних наук, взяв участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару, присвяченого Міжнародному Дню пам’яті жертв Голокосту.
Далі26 січня 2023 р. 275 учителів англійської мови взяли участь у вебінарі, організованому кабінетом координації впровадження НУШ спільно з видавництвом National Geographic Learning «Road Map to Confident Communication for Young Learners».
ДаліМузичне мистецтво
У цьому розділі представлено навчально-методичні матеріали для вчителів загальноосвітніх шкіл і шкіл мистецтв, музичних керівників закладів дошкільної освіти, акомпаніаторів, концертмейстерів, керівників гуртків музичного та хореографічного мистецтв.
Матеріали укладено згідно чинних і раніш діючих програм. Дано в розділі й навчально-методичні матеріали "на випередження".
Наприклад, урок музичного мистецтва має складатися з виконавства і музикознавства.
У школах України виконавство – це тільки спів. А де гра на музичних інструментах?
Музикознавство – лише слухання творів, розповіді про композиторів і про «високі матерії» (напр., види, жанри, стилі музики). А де елементарна музична грамота?
Тож призначення сайту – подати необхідний матеріал для заповнення лакун в реалізації повноцінного едукаційного (себто виховно-навчально-розвивального) процесу.
Декому з учнів бáйдуже яких знань і вмінь їх навчають. Важливіше для них – як проходить сам процес навчання. Досвід засвідчує: пропоновані матеріали суттєво поповнюють арсенали педагогічного впливу, допомагають учити ґрунтовно, цікаво, енергійно.
Роман Дверій ст. викл. КЖК