Вишиванка — це символ здоров’я та краси, щасливої долі й родової пам’яті, порядності й чесності, любові та святковості. Вишиванка – це оберіг українців!
Далі12 травня 2022 року відбувся круглий стіл «Діяльність психологічної служби системи освіти Львівської області в умовах військового стану: досвід і проблеми».
Далі11 травня 2022 року на платформі ZOOM КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» спільно з КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» провели обласне засідання професійної спільноти еколого-натуралістичного напряму «Алгоритм організації освітнього процесу у творчих учнівських об’єднаннях еколого-натуралістичного напряму в умовах воєнного стану».
ДаліУ травні 2022 року на платформі ZOOM відбувся цикл наукових семінарів для вчителів біології «Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності та наукового мислення».
Далі11 травня 2022 року відбулася нарада директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Львівщини, на якій обговорили напрямки співпраці між центрами професійного розвитку педагогічних працівників, а також перспективи та можливості удосконалення форм і методів виховної роботи.
Далі11 та 12 травня 2022 року відбулися онлайн-семінари «Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби і впровадження програми «Автоматизована інформаційна система «Я-психолог» для відповідальних за психологічну службу в територіальних громадах, центрах професійного розвитку педагогічних працівників області, фахівців психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування, практичних психологів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
ДаліЗа ініціативи кафедри практичної психології КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» започатковано низку семінарів для фахівців психологічної служби, присвячених визначенню базових понять (криза, стрес, травма), поведінковим реакціям на стрес, механізмам утворення травми, етапам та особливостям посттравматичних станів, переживанню втрати як психотравмуючої ситуації.
ДаліЛьвівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (далі – ЛОІППО або Інститут) — вищий навчальний заклад України III рівня акредитації, діяльність якого спрямовано на організацію післядипломної освіти педагогічних працівників у Львівській області.
Інститут перебуває у спільній власності територіальних громад Львівської області. Засновником Інституту є управління майном спільної власності Львівської обласної ради, яке діє від імені Власника - Львівської обласної ради. Інститут безпосередньо підпорядковується департаментові з питань освіти, науки, сім’ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації.
У частині нормативно-правового забезпечення Інститут підпорядковується Міністерству освіти і науки України, з питань науково-методичного забезпечення – Центральному інститутові післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти Академії педагогічних наук України, Інститутові інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.
Інститут виконує функції навчального, науково-методичного центру неперервної освіти педагогічних кадрів, здійснює науково-методичне забезпечення дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти в області.
Головними напрямами діяльності інституту є:
На сьогодні в Інституті нараховується 104 працівники. З них – 57 науково-педагогічних працівників, в т.ч. 1 доктор наук, 30 кандидатів наук, 14 доцентів, двоє Заслужених вчителів України, один Заслужений працівник освіти.
В структурі Інституту діє 7 кафедр та 8 кабінетів. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників та керівників закладів освіти організовують та здійснюють:
У інституті функціонують три комп’ютерні класи, мобільний комп'ютерний клас, центр дистанційного навчання; бібліотека; сайт ЛОІППО в Інтеренті. Усі комп’ютери ЛОІППО підключені до мережі Інтерент.
Інститут має різограф, що дає можливість забезпечити слухачів програмами, методичними, лекційними матеріалами тощо.
У ЛОІППО є достатня кількість проекторів, сучасні інтерактивні дошки, цифрові відеокамери, конференц-система та інша оргтехніка, необхідна для забезпечення навчального процесу на сучасному рівні.
Книжковий фонд бібліотеки інституту налічує 13103 примірники літератури. Щорічно бібліотека передплачує періодичні видання з проблем дидактики та методики виховання.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється відповідно до освітньо-професійних програм, розроблених науково-педагогічними працівниками кафедр і затверджених вченою радою інституту. У програмах враховано необхідність оновлення, розширення та поглиблення знань педагогічних працівників, відповідно до змін, які відбуваються в українській освіті та визначаються відповідними державними документами: концепціями, стандартами, навчальними програмами, кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників тощо.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників відбувається за кредитно-модульною системою, відповідно до моделі, затвердженої колегією Головного управління освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 25 червня 2008 року та Положення, затвердженого вченою радою інститут (Протокол № 2 від 11 лютого 2009 року).
У навчальному процесі інститут використовує різноманітні форми аудиторних занять – лекції, семінари, практичні заняття, тренінги. Вводиться модульна система оцінювання знань слухачів курсів, яка спонукає педагогів до самостійного підвищення кваліфікації.
Науково-педагогічні працівники інституту беруть участь у створенні навчально-методичної бази навчального процесу. Протягом 2006-2010 років ними підготовлено та вийшли друком у різних видавництвах 183 начально-методичні посібники, 192 методичні розробки, 6 підручників. Постійно оновлюються програми спецкурсів.
Науково-дослідна робота інституту спрямована на теоретичні дослідження, експериментальну роботу, розробку і впровадження інноваційних педагогічних технологій у практику навчальних закладів. Працівники наукових підрозділів Інституту беруть участь в організації, розробці, науково-методичному супроводі експериментальних майданчиків різних рівнів. На цей час діє 18 експериментальних майданчиків, з них 14 – всеукраїнського рівня та 4 регіонального рівня.
Розвитку наукової роботи інституту та формуванню готовності вчителів до інноваційної діяльності сприяють контакти з колегами з інших країн. Зокрема, за останні роки налагоджена співпраця з Французьким культурним центром при Посольстві Франції в Україні, Центральним осередком удосконалення вчителів у Варшаві та Малопольським центром удосконалення вчителів у Кракові (Польща), Центром політичної та громадянської освіти землі Баден-Вюртемберг (Німеччина), Інститутом Яд-Вашем (Ізраїль), Асоціацією українських германістів та Гете-інститутом, Австрійським бюро та ін...
Інститут є засновником журналу «Педагогічна думка», у якому друкуються статті з проблем дидактики та методики виховання, матеріали з досвіду роботи педагогів, які досягають успіхів у педагогічній праці, статті про минулий та зарубіжний педагогічний досвід.