«Успішне навчання дитини-дошкільника через гру в ЛЕГО»

19.09.2019

У дитини своє особливе вміння бачити, думати і відчувати. Завдання педагога, психолога допомагати дитині ознайомитися із навколишнім світом, формувати життєві компетенції, розвивати творчі здібності кожної дитини.

18 вересня відбувся  навчально-практичний семінар для практичних психологів та педагогів ЗДО за проектом «Сприяння освіті» ЛЕГО-конструювання» на тему  ««Успішне навчання дитини-дошкільника через гру в ЛЕГО»

На семінарі виступила  О.М.Приведа, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО з питанням  щодо психологічних особливостей дошкільника та використання конструктора-ЛЕГО у формуванні життєвих компетентостей. Психологи, вихователі  закладів дошкільної освіти обєднавши свої зусилля разом ідуть до освітньої мети- розвитку особистості дитини. ЛЕГО-конструктор є універсальним інструментом, який допомагає формувати особистість дошкільників.  Л.В.Зеленко, методист  НМЦПС  рекомендувала учасникам семінару  запровадити співпрацю ЗДО та початкової школи за проектом «Сприяння освіті» за програмами « Шість цеглинок» та  «Безиежний світ гри з ЛЕГО». Спільно організована активність дітей та учнів початкової  школи стане цеглинкою у побудові міцного місточку наступності.

Педагоги семінару-практикуму  взяли участь у тренінгу «Павутинка наскрізних умінь», переглянули відіосюжет «Гра « Розумне Сонечко». Педагоги та психологи  ділилися досвідом роботи щодо організації роботи з навчання батьків та дітей  спільної гри з конструктором – ЛЕГО, яка допоможе покращити взаємовідносини, навчить дорослих спілкуватися з дитиною, сформує позитивні психолого-емоційні  норми поведінки.