Навчально-практичний семінар для практичних психологів ЗДО

26.12.2018

Підвищення якості  дошкільної освіти, оновлення її змісту та форм організації  освітнього процесу, запровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій, поширення та впровадження кращого педагогічного досвіду роботи  педагогічних працівників ЗДО – основні завдання сучасної дошкільної освіти.

Упровадження інноваційної програми «Світ гри з ЛЕГО» з використанням дидактичного конструктора дає цінну інформацію практичним  психологам, педагогам ЗДО  про внутрішній світ дитини, її ставлення до навколишнього середовища, особливості сприймання та інші сторони психіки. Результати самостійної конструктивної діяльності з ЛЕГО, особливо створених за власним задумом, є значущим матеріалом для висновків про різні сторони псхічного розвитку дитини. У результаті діяльності виражаються особливості сприймання, уявлень дітей про предмети, які вони зображають. Дитячі витвори з ЛЕГО дають підстави для міркувань про рівень  пізнавального розвитку їх авторів. Практичний психолог використовує конструктор-ЛЕГО у корекційно- розвитковій роботі з дошкільниками. У дошкільному віці діти починають грати в ігри за правилами, у них з'являється здатність до рефлексії. Це дає змогу практичному психологу пропонувати різноманітні завдання з ЛЕГО, що є придатними для вивчення пізнавальної сфери кожної дитини. Певні завдання тестів діти можуть виконувати за допомогою конструктора ІЕГО: викладання цеглинок у певному порядку на слух чи за зразком; визначення кольорів, викладання з цеглинок літери або цифри, групування деталей конструктора за вибраною ознакою.

20.21.2018р. відбувся навчально-практичний семінар для практичних психологів  закладів  дошкільної  освіти  із питання  корекційно-розвиткової роботи практичного психолога  з використанням конструктора - ЛЕГО в закладах дошкільної освіти. У роботі семінару взяли участь завідувач навчально-методичного центру психологічної служби  ЛОІППО Приведа О.М., яка виступила із питанням «Корекційно-розвиткова робота практичного психолога з дітьми », адже  корекційна робота тісно пов'язана з розвивальною, тому практичні психологи мають змогу адаптувати вправи, запропоновані програмою  «Світ гри з ЛЕГО».

Методист Зеленко Л.В зазначила, що ЛЕГО-конструктор–дидактичний інструментарій у корекційно-розвитковій роботі з дошкільниками, адже основна мета корекційної роботи в просторі щасливого дитинства — сприяти повноцінному особистісному розвитку дитини. Під час виконання практичних завдань з ЛЕГО у роботі задіяні різні групи м'язів, відбувається корекція та розвиток моторики рук, пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери. Саме під час розвитку дрібної моторики відбувається потужний вплив на діяльність кори головного мозку.