Соціально-фінансова освіта дітей дошкільного віку

02.07.2021

В оновлену  Базовому компоненті дошкільної освіти  визначено, що основна діяльність дитини дошкільного віку – гра. Дитина грається, досліджує навколишній світ, здобуває свій досвід і може його застосувати.  Вона не повинна відчувати, що її спеціально чогось вчать – усе має відбуватися в процесі гри.

Ігровій діяльності як формі розвитку дошкільників, був присвячений навчальний тренінг ««Методична платформа «Афлатот». Гра-стратегія» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти області у межах проєкту «Впровадження в ЗДО області інноваційних освітніх програм: міжнародної парціальної програми соціально-фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот», який відбувся 30 червня 2021 р. на базі ЗДО «Троянда» с. Оброшино.

Учасники навчання отримали знання про гру-стратегію – багатопланову групову діяльність з чітко визначеною цільовою перспективою, яка передбачає спільне планування, проєктування дій з наступним розподілом обов’язків і ролей та покроковою реалізацією задуму. Гра-стратегія є інтерактивною формою навчання та розвитку дітей і має чотири етапи. Про них розповіла Дарія Строкач, методистка ЗДО №4 м. Городка:

І етап – зацікавлення дітей, пояснення правил гри.

ІІ етап –  ознайомлення з можливостями вибору.

ІІІ етап –  вибір. Основним завданням вихователя на цьому етапі є створення умов для того, щоб діти могли домовитися, дійти спільної думки, дбаючи про інтереси кожного.

ІV етап –  підсумковий.

Директорка ЗДО Марія Садова, ділячись досвідом  впровадження програми «Афлатот»,  ознайомила педагогічних працівників із умовами, потрібними для проведення гри-стратегії.  Вихователька-методистка Марія Політило розповіла про тематику ігор-стратегій та методику їх проведення з дітьми різних вікових груп. Учасники навчання брали участь у майстер-класі ««Гра-стратегія «Юні кондитери»».

Гра-стратегія є новою інтерактивною формою організації навчання дошкільнят, яка легко інтегрується в освітній процес закладу дошкільної освіти.