Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи

20.06.2018

12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».

Розглянуто питання:

-  «Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти» (Солтис Олександра Іванівна, методист кабінету практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО);

- «Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач  кабінету практичної психології і соціальної роботи ЛОІППО).

            Обговорено ряд проблемних питань щодо інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, зокрема:

-  які  необхідно створити умови  для організації інклюзивного  навчання;

-  які  діти можуть навчатися в інклюзивному класі;

- якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;

-   завдання інклюзивного навчання;

-  охарактеризовано основні етапи  щодо створення системи  інклюзивного навчання;

-  психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;

-  порядок комплектування інклюзивних класів;

- структура взаємодії учасників інклюзивного навчання та інші.

    Учасникам семінару роздано методичні рекомендації.