Оголошення!
До уваги слухачів курсів підвищення кваліфікаціїї
у лютому 2021 року
http://loippo.lviv.ua/nn/navcanniia/semestr/
Далі
26 січня у системі ZOOM відбулася онлайн-нарада голів методоб’єднань закладів позашкільної освіти на тему “Організація навчально-методичної роботи методоб'єднань для педагогів ЗПО на 2021 рік”.
ДаліДля підтримки математичного олімпіадного руху, а також для активізації позакласної та позашкільної роботи з учнями, Український католицький університет 31-го січня 2021 проведе Львівську відкриту обласну олімпіаду з математики для учнів 7-11 класів. Олімпіада відбудеться в Академічному корпусі УКУ за адресою: вул. Козельницька, 2а.
Далі30 грудня 2020 року відбулася онлайн–нарада працівників кабінету координації впровадження НУШ і моніторингу, організована завідувачкою кабінету М. М. Барною.
Далі29 грудня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулося перше засідання робочої групи, яка працюватиме над стратегією розвитку інституту на найближчі п'ять років. До складу групи увійшли: директор інституту Павло Хобзей, заступники директора — Наталія Пастушенко, Ігор Танчин і Роман Кацюба та керівники підрозділів установи. Модерувала зустріч доцентка кафедри освітньої політики Христина Чушак.
ДаліУ другому півріччі 2020 р. у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулися курси для вчителів правознавства і громадянської освіти. Зокрема, проходили заняття постійно діючого семінару на тему: «Компетентнісний підхід у вивченні правознавства та предмета «Громадянська освіта».
ДаліУ другому півріччі 2020 р. у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулися курси для вчителів правознавства і громадянської освіти. Зокрема, проходили заняття постійно діючого семінару на тему: «Компетентнісний підхід у вивченні правознавства та предмета «Громадянська освіта».
Ключовими темами обговорення, що їх запропонував куратор цих курсів Ігор Гусаков, викладач кафедри суспільствознавчої освіти, були — розвиток громадянських компетентностей та критичного мислення. А відтак, – головний акцент робився на цінностях відкритого демократичного суспільства та методичних прийомах, спрямованих на утвердження цих цінностей через освітній процес.
Через запропонований викладачем теоретичний матеріал та у ході виконання конкретних практичних завдань відбулося переосмислення таких понять як «гідність», «свобода», «толерантність», «плюралізм». Слухачі працювали над дидактичними вправами, спрямованими на усвідомлення важливості прав людини, формували вміння цінувати різноманітність, робити усвідомлений вибір, критично оцінювати інформацію.
Практика проведення занять онлайн сприяла закріпленню існуючих та освоєнню нових навичок дистанційного навчання. Ресурси дистанційної освіти — Zoom, Moodle, Padlet — допомагали слухачам реалізувати поставлені дидактичні завдання.
Заняття відбувалися конструктивно у відкритій та доброзичливій атмосфері.