Вишиванка — це символ здоров’я та краси, щасливої долі й родової пам’яті, порядності й чесності, любові та святковості. Вишиванка – це оберіг українців!
Далі12 травня 2022 року відбувся круглий стіл «Діяльність психологічної служби системи освіти Львівської області в умовах військового стану: досвід і проблеми».
Далі11 травня 2022 року на платформі ZOOM КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» спільно з КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» провели обласне засідання професійної спільноти еколого-натуралістичного напряму «Алгоритм організації освітнього процесу у творчих учнівських об’єднаннях еколого-натуралістичного напряму в умовах воєнного стану».
ДаліУ травні 2022 року на платформі ZOOM відбувся цикл наукових семінарів для вчителів біології «Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності та наукового мислення».
Далі11 травня 2022 року відбулася нарада директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Львівщини, на якій обговорили напрямки співпраці між центрами професійного розвитку педагогічних працівників, а також перспективи та можливості удосконалення форм і методів виховної роботи.
Далі11 та 12 травня 2022 року відбулися онлайн-семінари «Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби і впровадження програми «Автоматизована інформаційна система «Я-психолог» для відповідальних за психологічну службу в територіальних громадах, центрах професійного розвитку педагогічних працівників області, фахівців психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування, практичних психологів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
ДаліЗа ініціативи кафедри практичної психології КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» започатковано низку семінарів для фахівців психологічної служби, присвячених визначенню базових понять (криза, стрес, травма), поведінковим реакціям на стрес, механізмам утворення травми, етапам та особливостям посттравматичних станів, переживанню втрати як психотравмуючої ситуації.
ДаліКерівники та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників систематично консультують педагогів з питань планування та визначення траєкторії їхнього професійного розвитку, застосування нових освітніх технологій, організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, проведення супервізії, впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та інклюзивного підходів у навчанні. Важливе значення центрів професійного розвитку педагогічних працівників зумовило необхідність налагодження взаємовигідної багатосторонньої співпраці у сфері науково-дослідної, навчально-методичної, організаційно-виховної, культурної та іншої діяльності, проведення методичної роботи в рамках здійснення освітнього процесу.
Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, кандидат історичних наук, презентувала керівникам та консультантам центрів професійного розвитку педагогічних працівників стратегію співпраці на 2022-2023 н. р., в якій чільне місце посідає налагодження взаємовигідної багатосторонньої співпраці щодо спільних науково-дослідницьких проєктів і розробок з актуальних науково-педагогічних проблем у сфері освіти та вибудовування індивідуальної освітньої лінії педагогів, реалізації науково-методичних та освітніх проектів, спільне проведення наукових, науково-практичних, та науково-методичних конференцій, семінарів, круглих столів та інших освітніх заходів, взаємний обмін інформацією про науково-методичну діяльність та освітні проекти.
Леся Гриза, завідувачка кабінету координаційно-методичної діяльності, представила ініціативу створення інформаційно-аналітичного банку даних кращого досвіду виховної роботи в закладах загальної середньої та позашкільної освіти області. Вона зазначила, що педагоги області накопичили великий досвід виховної роботи з дітьми, їх батьками, громадськістю. У час війни педагоги набули нового досвіду роботи. З метою розповсюдження кращого досвіду виховної роботи педагогів, поширення серед громадськості освітянських надбань, підвищення інтересу до проблем виховання дітей та учнівської молоді, стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників щодо удосконалення форм і методів виховної роботи необхідно створити створення інформаційно-аналітичного банку даних кращого досвіду виховної роботи.
Директори та консультанти центрів обговорили проблеми та перспективи співпраці та подали пропозиції щодо популяризації досвіду виховної роботи.