Нарада директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Львівщини з дирекцією Інституту

17.09.2022

На нараді директор КЗ ЛОР "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", кандидат фізико-математичних наук Павло Хобзей окреслив перспективи співпраці між установами, охарактеризував  актуальність тематики курсів підвищення кваліфікації, назрілі проблеми в роботі педагогів та шляхи їх вирішення, організацію виїздів працівників інституту у територіальні громади. Заступник директора з науково-педагогічної роботи Сергій Пазюк ознайомив директорів із планом відновлення України в частині освіти і науки, запропонував розмістити інформацію про центри професійного розвитку педагогічних працівників Львівщини на ІСУО (Інформаційній системі управління освітою), а також відкрити доступ до системи відповідальному працівнику. Завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, кандидатка історичних наук Ірина Суховерська запропонувала заходи комунікації для зростання  медіаактивності центрів професійного розвитку педагогічних працівників Львівщини в Інтернет-просторі, враховуючи переваги медіатекстів: доступність до цільової аудиторії педагогів, інтерактивність та оперативність. Леся Гриза, завідувачка кабінету координаційно-методичної діяльності, презентувала результати методичної діяльності педагогів області, їхньої участі в професійних конкурсах, акцентувавши увагу на роботі з обдарованими дітьми. Завідувачка навчально-методичним центром психологічної служби Олена Стадник охарактеризувала перспективи співпраці психологів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з працівниками служби. Ольга Каличак, завідувачка кабінетом організації навчальної діяльності, наголосила на найактуальніших аспектах організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Завідувачка центром підтримки інклюзивної освіти Галина Кузь ознайомила присутніх з особливостями роботи АС ІРЦ.

Директори центрів професійного розвитку педагогічних працівників поділилися досвідом роботи та успішними проєктами у рамках планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогів, застосування нових освітніх технологій.