25 лютого 2021 року кафедра гуманітарної освіти провела поетичні читання з нагоди відзначення Міжнародного дня рідної мови. У вступному слові доцент кафедри Оксана Дільна зосередила увагу на визначеннях поняття «рідна мова», що зустрічаються у наукових дослідженнях, охарактеризувала три основні концепції «рідної мови» і зачитала поезію «Рідна мова» Антона Могильницького, якого Івана Франко вважав одним з «перших будителів руського духа в Галичині».
Далі24 лютого в системі ZOOM відбулося засідання обласного методичного об’єднання керівників гуртків науково-технічного напряму. Відповідальною за організацію та проведення наради була методистка кабінету координаційно-методичної діяльності КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Світлана Тупись.
Далі19 лютого в системі ZOOM відбулося засідання журі обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2021 р.». Відповідальною за проведення конкурсу була методистка кабінету координаційно-методичної діяльності КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Світлана Тупись.
Далі20 – 21 лютого 2021 року відбулася Друга Міжнародна педагогічна стрітенська онлайн конференція «Освітнє Дитинство в 20-х роках ХХІ ст.: виклики та можливості». Провідною ідеєю конференції були слова славетного українського педагога Василя Сухомлинського: «Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити».
Далі18 лютого відбувся онлайн-семінар «Навчально-методичні комплекти для викладання історії у 7-х та 8-х класах». Його учасниками стали вчителі історії Львівщини, методисти, науковці, адміністратори закладів освіти. У двох зустрічах (о 16 год та о 18 год), що тривали кожна по три стандартні zoom-конференції, спілкувалися понад 140 осіб.
Далі18 лютого 2021 року кафедра гуманітарної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» спільно зі Львівським обласним будинком учителя провели обласну науково-практичну конференцію «Леся Українка: сила таланту і духу». Таким чином освітяни Львівщини долучилися до відзначення 150-річчя від дня народження письменниці.
ДаліУ межах Договору про співпрацю між містами Львовом та Краковом, який, зокрема, передбачає розвиток співробітництва між освітніми установами, Інститут філософії та соціології Педагогічного університету в Кракові та Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти у 2020 році провели соціологічне дослідження.
Далі18 лютого відбувся онлайн-семінар «Навчально-методичні комплекти для викладання історії у 7-х та 8-х класах». Його учасниками стали вчителі історії Львівщини, методисти, науковці, адміністратори закладів освіти. У двох зустрічах (о 16 год та о 18 год), що тривали кожна по три стандартні zoom-конференції, спілкувалися понад 140 осіб.
Організатором та модератором зустрічі була Ірина Васильків, старший викладач кафедри суспільствознавчої освіти ЛОІППО. Вона презентувала матеріали, розроблені учасниками авторської творчої майстерні учителів історії Львівщини «Формування історичної компетентності та критичного мислення на уроках історії у 7 класі». Говорили про удосконалення навчальних матеріалів, технік, прийомів для викладання історії у 7-8 класах на основі підручників та посібників «Всесвітня історія» та «Історія України» видавництва «Астон». Було представлено новий підхід до викладення навчального матеріалу, цікаві завдання для учнів, лайфхаки та методичні рекомендації для вчителів.
Про використання ілюстрацій для розвитку критичного мислення у підручниках із всесвітньої історії розповів Валерій Островський – методист, доцент, кандидат історичних наук, в.о. доцента кафедри теорії та методики навчання, методист лабораторії суспільно-філологічних дисциплін Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Також обговорили класифікацію запитань для учнів, спрямованих на розвиток їхнього критичного мислення за таксономією навчальних цілей та результатів Б. Блума. Ганна Хлібовська – кандидат історичних наук, доцентка кафедри всесвітньої історії Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки охарактеризувала особливості методичного апарату підручників з історії України, підготованих під її керівництвом.
Ілля Паршин – кандидат історичних наук, доцент кафедри історії середніх віків та візантиністики Львівського національного університету імені Івана Франка, науковий співробітник відділу історії середніх віків Інституту українознавства імені Івана Крип`якевича НАН України акцентував увагу учасників на відповідності змісту підручника віковим особливостям учнів та вимогам оновленої програми.
Марта Костікова – учитель історії Соколівського навчально-виховного комплексу «ЗНЗ І-ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» розповіла про власний досвід викладання історії за підручником для 7-го класу та роботу над дидактичними матеріалами до нього, які мають інтригуючу назву «Навіщо ми це вивчаємо?».
Учасники зустрічі «випробували» в дії ресурс AnswerGarden – оригінальний інструмент оперативного зворотнього зв`язку з учнями. Цей інструмент дає змогу школярам ставити запитання та ділитися думками абсолютно анонімно, а вчителеві – зробити ефективний зріз настроїв та бажань учнів у класі. Під час конференції вчителі самі мали змогу взяти участь у формуванні хмари слів на тему використовуваних підручників. Родзинкою заходу стала презентація спікерами розробок-новинок у підготовці матеріалів та завдань до підручників «Всесвітня історія» та «Історія України», які тільки готуються до друку і незабаром їхні електронні фрагменти будуть виставлені на сайті ІМЗО для ознайомлення.
Зустріч пройшла цікаво, інтерактивно та плідно.