Нетворкінг для працівників Інституту

22.11.2022

Удосконалюватися – значить мінятися.

Бути досконалим – означає змінюватися часто».

                                                      Вінстон Черчілль

Кабінет інформаційно-комунікаційної діяльності організував нетворкінг для працівників Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти «Іміджева реклама результатів педагогічної діяльності у медіа», який відбувся у змішаному форматі з присмаком натхнення та позитивних емоцій.

Працівники Інституту визначили ключові аспекти ефективної  комунікації, які можливі під час співпраці. Також обговорили довгострокові відносини на прикладі соціальних мереж. Нетворкінг – це усвідомлена робота здобуття корисних зв’язків, важливим етапом у якій є популяризація результатів педагогічної діяльності працівників ЛОІППО у соціальних мережах.

Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, кандидатка історичних наук, проаналізувала здобутки інформаційно-комунікаційної діяльності Інституту за останні 6 місяців. Вона зазначила, що працівники Інституту постійно вдосконалюються для того, щоб зробити процес навчання творчим та цікавим, а їхня педагогічна творчість є інноваційною ювелірною майстернею з підготовки унікальних самородків, що здатні реалізувати усі свої конструктивні ідеї на заняттях.

Леся Палюшок, методистка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, зосередила увагу на  важливих аспектах:

  • позитивний імідж – як успіх у професійній діяльності;
  • ідея та меседж власного проєкту;
  • канали просування;
  • як “представляти” себе у медіа;
  • нові канали розвитку медіа (TikTok, YouTube, Подкасти, Telegram);
  • наявні платформи просування ЛОІППО.

Після нетворкінгу у колег з’явилися нові ідеї удосконалення власної педагогічної діяльності, які вони реалізовуватимуть на курсах підвищення кваліфікації у КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

Запрошуємо на курси!

На вас чекає чимало педагогічних цікавинок та інновацій!