У червні 2022 р. відбувся цикл семінарів у рамках обласного постійно діючого семінару «Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності та наукового мислення», у якому взяли участь вчителі біології та науковці.
ДаліВельмишановні колеги!
Прийміть сердечні вітання з нагоди визначного державного свята – Дня Конституції України!
Далі
У червні 2022 року вийшов друком збірник результатів діяльності творчої майстерні вчителів фізики й астрономії «Інноваційне та традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики й астрономії в сучасній українській школі». Детальніше про книжкову новинку в інтерв’ю з доценткою кафедри природничо-математичної освіти, кандидаткою економічних наук Оленою Цоглою.
Далі23 червня 2022 року на платформі ZOOM проведено чергове засідання обласної творчої майстерні вчителів біології, організоване доктором педагогічних наук, професоркою кафедри природничо-математичної освіти Ніною Новиковою.
Далі22 червня 2022 року на базі ПШ «Малюк» відбулася робоча зустріч учасників проєкту «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» з підрозділом дошкілля, участь у якій взяла старша викладачка кафедри педагогіки Ольга Банах.
ДаліУ червні 2022 року бібліотекар КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Неоніла Цепко провела захід для внутрішньо переселених дітей та дорослих у Народному домі с. Лисиничі Львівської міської об'єднаної територіальної громади.
ДаліУ КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Галина Сохань, в. о. завідувача кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філологічних наук, організувала проєкт, в рамках якого 21 червня 2022 року відбувся телеміст між вчителями Львівщини і Дніпропетровщини.
ДаліНа семінарі обговорили важливі питання щодо місії та стратегічних цілей інституційного аудиту, процесу формування та аналізу досвіду, організаційних умов створення і функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах позашкільної освіти тощо.
Валентина Загрева, начальник управління Державної служби якості освіти у Львівській області, та Анжела Стефанишин, начальниця відділу роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Львівській області, ознайомили освітян з основними правилами та принципами побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, орієнтовними критеріями та індикаторами для самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу позашкільної освіти, а також презентували розроблені методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти.
Валентина Загрева наголосила, що кожен заклад освіти є унікальним та створює власну модель якості освіти, а «представники Державної служби якості освіти завжди готові подати руку допомоги та підтримки керівнику закладу освіти, намагаються добре та позитивно ставитися до кожного учасника освітнього процесу, підказують, що потрібно робити для вдосконалення освітнього середовища, разом шукають шляхи вдосконалення тощо».
Анжела Стефанишин охарактеризувала процес проведення щорічного самооцінювання педагогічної діяльності та діяльності здобувачів освіти, розроблення закладом освіти положення про внутрішню систему якості освіти, де мають бути мета та принципи роботи закладу, дотримання академічної доброчесності, інформаційної відкритості, безперервний процес забезпечення підвищення якості освіти педагогічних працівників та інше.
Іванна Котигорох, культорганізатор Центру дитячої та юнацької творчості Галичини м.Львова, вивчала питання розбудови внутрішньої системи якості освіти в своєму закладі освіти впродовж двох років та створила робочу групу, яка підготувала положення про внутрішню систему якості освіти, провела моніторинг серед педагогічних працівників, розробила анкетування педагога, створила опитувальник для самооцінювання.
Галина Сапелюк, методистка Центру дитячої та юнацької освіти Золочівського району, поділилася досвідом проходження перевірки Державної служби якості освіти.
Наголосимо, що розроблення внутрішньої системи якості освіти покликане створити позитивний напрямок у розвитку діяльності освітнього закладу!