У КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбувся семінар-тренінг для працівників психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування.
Далі28 січня 2023 відбувся ІІІ (обласний) етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, в якому взяли участь більше трьохсот конкурсантів.
ДаліВідбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм у фахових категоріях «Практичний психолог», «Соціальний педагог» у номінації «Профілактичні програми».
ДаліВчителі історії Львівщини, керівники команд учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, 28 січня 2023 року мали робочу зустріч з представниками кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Костянтином Бахановим та Іриною Васильків.
Далі28 січня 2023 року на історичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Для переможців ІІ туру ІІ етапу олімпіади –– команд семи районів області та міста Львова – це вже четверте випробування.
ДаліКостянтин Баханов, професор кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор педагогічних наук, взяв участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару, присвяченого Міжнародному Дню пам’яті жертв Голокосту.
Далі26 січня 2023 р. 275 учителів англійської мови взяли участь у вебінарі, організованому кабінетом координації впровадження НУШ спільно з видавництвом National Geographic Learning «Road Map to Confident Communication for Young Learners».
ДаліПрацівники кафедри смакували цукерки із коучинговими запитаннями, які підготувала доцент кафедри суспільствознавчої освіти Ліліана Кудрик. Ці запитання - з гумором та інтригою - сприяли саморозкриттю і кращому пізнанню колегами самих себе і одне одного через невимушену бесіду. Кафедрали міркували, зокрема, над таким (пропонуємо і Вам, читачам цього допису, замислитися і дати собі чесні відповіді): Чи знайшли Ви свою «споріднену працю»? Чи практикуєте «педагогіку серця» Г.Сковороди у нашій роботі з учителями на курсах підвищення кваліфікації? Чи виконали настанову Г.Сковороди: «Пізнай себе»? Чи вдається Вам здійснювати самовиховання на засадах «природовідповідності»? Чи імпонує Вам філософія щастя Г.Сковороди? Чи щаслива Ви людина? Якій «натурі» – видимій чи невидимій – віддаєте перевагу? Чи погоджуєтеся зі словами Г.Сковороди про те, що «думка – голова всього»? Чи вдається Вам керувати своїми думками? Чи погоджуєтеся із застереженням Г.Сковороди: «Не шукай щастя за морем»? Сковорода сказав: «Світ ловив мене, але не впіймав». На скільки % Ви вловилися в тенета світу? Сковорода вважав, що вдячність – ознака благородного, «царського» серця. За що Ви особисто вдячні Г.Сковороді? Філософ і педагог стверджував, що «вічна мука є не що інше, як самому себе осуджувати». Чи любите і приймаєте Ви самого себе?.. Також працівники кафедри розповідали, який вислів (вірш, ідею, факт біографії…) Г.Сковороди вони відкрили для себе по-новому у 2022 році. Бесіда здружила колектив кафедри, сприяла розкриттю творчих здібностей і розвитку нестандартного мислення, збагатила новими знаннями про українського мудреця та його вчення.
Сохань Галина в інтерактивній формі провела з учасниками посиденьок дидактичну гру, під час якої кафедрали дізналися про астероїд «Сковорода» (2431 Skovoroda), який знаходиться між орбітами Марса і Юпітера. Окремо пригадали, на яких грошових одиницях зображений Григорій Сковорода, до речі, і це не лише 500-гривнева купюра, а ще обговорили марки із зображенням українського філософа, торби, які носив Сковорода, дуб, під яким розмірковував філософ, смакові вподобання, систему оцінювання і два ціпки із зображенням крота і руки, яка благословляє, - одним словом, суцільна таємниця про такого собі неформала епохи Бароко, любителя мандрів, а водночас і філософського генія українського народу. Кафедрали цитували вірші класиків, у яких згадується український філософ, розмірковували про формат Сковородиних торб, пригадували про цікаві факти із особистого життя Григорія Сковороди. Ну а також вони міркували про те, як Сковорода міг би мандрувати зараз, у ХХІ ст., і хто вже встиг Сковородині мандри частково зреалізувати.
Якщо коротко, Сковородині посиденьки вдалися. Кожен взяв зі собою багато добрих емоцій, чимало ідей і цікавих фактів. Далі буде. І це будуть нові посиденьки. І нова тема. Запрошуємо.