Про навчально-практичний семінар для практичних психологів ДНЗ « Робота практичного психолога з батьками вихованців ДНЗ в контексті проекту «Нова українська школа»

03.04.2017

У проекті «Нова українська школа» акцентується увага на потребі формування нових підходів до навчання, які грунтуються на засадах педагогіки партнерства, співпраці між учнями, педагогами, батьками та відходу від авторитарної моделі комунікації.

       Виховання дітей у сім’ї  - основа розвитку дитини, як особистості.

Позитивний вплив батьківського дому на  дитину-дошкільника створюється завдяки щирій материнській ласці, небагатослівній любові батька, домашньому теплу, піклуванню, затишку і захисту  та родинній злагоді.

        Мета роботи практичного психолога ДНЗ  з батьками: привернути увагу до особистості власної дитини, допомогти зрозуміти вирішальну роль та відповідальність батьків за виховання дитини, навчати їх по-справжньому любити свою дитину та сприяти у ранньому та всесторонньому розвитку  дитини-дошкільника.

      Питання співпраці практичного психолога з родинами вихованців ДНЗ в контексті проекту Нової української школи розглядалися  на навчально-практичному семінарі, який відбувся  24.03.2017р.   в ЛОІППО.

       О.М.Приведа, завідувач кабінету практичної психології та соціальної роботи, ознайомила учасників семінару з аспектами Нового Стандарту загальної середньої освіти, який покликаний стати одним із інструментів для утвердження людської гідності та проголошує «презумпцію» талановитості дитини, повагу до її честі  та гідності.  

     Л.В.Зеленко, методист  КППСР  наголосила на основних завданнях та формах роботи практичного психолога з батьками та важливості підтримувати у батьків потребу в спеціальних психологічних знаннях щодо розвитку і виховання дитини, розвивати психологічну компетентність усіх членів родини, з метою покращення якості  навчання та виховання маленького громадянина України.

       Учасники семінару  також мали можливість  ознайомитися з досвідом роботи щодо взаємодії ДНЗ з родиною практичних психологів ДНЗ № 5 міста Дрогобича Старух Надії та ДНЗ № 2  міста Самбора Дербін Галини, які зазначили, що запорукою ефективної взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї є педагогічна підготовленість батьків до виховання своїх малюків, а використання  практичним психологом ДНЗ ефективних форм роботи: тренінгів, семінарів, семінарів – практикумів, конференцій сприяють поглибленню психологічних знань батьків та безумовно допомагають у вихованні дітей дошкільного віку.