Психодіагностичні методики

23.09.2020

З 14 по 18 вересня на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників відбувся 1 рівень навчання користуванню психодіагностичними методиками WISC-4, Leiter-3, Conners-3, PEP-3, CASD. На початку навчання ми ознайомились з загальними відомостями про стандартизовані психодіагностичні інструменти та підходи до вимірювання інтелектуальних та когнітивних здібностей. Також розбиралися в міжнародних класифікаціях ДСМ, МКХ та їх співвідношенням з МКФ. Впродовж навчання ми розглянули клінічну картину та інструментарій оцінки розладів спектру аутизму (РАС), розладів дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ) та розладів мовлення. Також вчилися практично проводити кожну з вищезазначених методик, інтерпретувати результати та складати на їх основі корекційні програми для дітей з особливими освітніми потребами. Свою роботу описували у вигляді наративних звітів. Практичний блок включав роботу з платформою Psymetrics.