Семінар-практикум для директорів та фахівців психологічної служби шкіл

27.11.2018

«Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку в умовах інклюзивного навчання» семінар-практикум для директорів та фахівців психологічної служби шкіл Сколівського району

 

22 листопада 2018 року навчально-методичним центром психологічної служби ЛОІППО проведено навчально-практичний семінар на якому розглянуто питання:

-  Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти. (Солтис Олександра Іванівна, методист навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО);

-  Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, групах (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО).

     На сьогодні інклюзивна освіта є однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами, освітня філософія якої рівність умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей до потреб. Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатися спільно з іншими учнями в одній школі та в одному класі. Отже, діти не є ізольованими від решти суспільства й мають можливість почуватися такими самими членами спільноти, як і інші.

     Оскільки, надзвичайно актуальним є підвищення рівня компетентності кожного педагогічного працівника, зокрема фахівців психологічної служби щодо інклюзивного навчання та ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами на семінарі обговорено ряд проблемних питань, а саме:

- які умови необхідно створити для організації інклюзивного навчання;

- які діти можуть навчатися в інклюзивному класі;

- якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;

- розглянуто модель інклюзивного навчання; завдання інклюзивного навчання; порядок комплектування інклюзивних класів;

- охарактеризовано основні етапи щодо створення системи інклюзивного навчання;

- ознайомлено з психолого-соціальним супроводомдітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання та структурою взаємодії учасників інклюзивного навчання.

    Усім присутнім роздано методичні рекомендації з зазначених вище питань.