Цифровий простір педагога закладу позашкільної освіти

03.06.2022

Цифровий простір педагога закладу позашкільної освіти – це основа діяльності, без якої неможливо уявити ефективну роботу керівника гуртка. В умовах періодичних локдаунів і карантинних обмежень цифрові застосунки дають змогу не лише якісно продовжити навчання  в дистанційному або змішаному форматі, але й посилити інтерес вихованців до навчальної діяльності. Сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом та головною зброєю, за допомогою якої педагог здатен здолати лінощі учнів. 

Під час семінару Ірина Суховерська, поділилася своїм досвідом роботи у Малій академії наук Центру творчості дітей та юнацтва міста Стрия, зокрема зосередила увагу на особливостях сприйняття онлайн-застосунків дітьми покоління Альфа, важливості створення інклюзивного освітнього середовища у цифровому просторі, що передбачає розроблення для кожного учня індивідуальної програми розвитку, використання адаптованих стратегій і методів оцінювання. Вона наголосила, що «сучасний освітній процес – це виховання творчого ставлення до праці, де учень – не споживач, а виключно активний учасник, який не боїться труднощів, тому що має позитивну мотивацію».

Спікерка продемонструвала онлайн-застосунки, сервіси та програми, за допомогою яких можна створити тести, ігри, вікторини, опитування, відео, постери та колажі.  Вони стануть також  в нагоді педагогам не лише для навчання вихованців, але й для популяризації власного досвіду та організації віртуальних виставок творчих робіт учнів. 

Участь у семінарі взяла третина педагогів позашкільної освіти Дрогобицької територіальної громади. Прочитати додатково про подію можна на сайті Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради за покликанням: http://surl.li/cdqem.