Цикл тренінгів для класних керівників закладів загальної середньої освіти Львівщини

21.06.2022

Тренінг проводили Світлана Тупись, методистка кабінету координаційно-методичної діяльності КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» та Тетяна Демидова, заступниця директора, учителька зарубіжної літератури Городоцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №4 ім. Т. Кулєби та А. Одухи.

Програма тренінгу була  розроблена на основі «Програми  виховних годин  «Я. Ми. Країна» з курсу «Культура добросусідства».

Мета семінару-тренінгу – забезпечити педагогів інструментарієм для формування навичок безконфліктного спілкування, а також організація безпечного освітнього середовища, спрямованого на розвиток і формування системи суспільних цінностей учнів, соціальної та конфліктної компетентності.

Завдання тренінгу передбачало використання різноманітних онлайн-інтерактивних вправ для формування в учнів уміння оцінювати свою та іншу позицію в конфліктних ситуаціях і знаходити шляхи вирішення конфліктів; розвивати комунікативні навички; плекати дружні стосунки на засадах взаємоповаги, співробітництва і взаєморозуміння.

У програмі тренінгу були поєднані групові та індивідуальні форми роботи, мозковий штурм, лекційна частина, самостійна робота. 

Учасники тренінгу розглянули види конфліктів та причини їхнього виникнення, навчилися знаходити шляхи попередження конфлікту, розробляти стратегію виходу з конфліктної ситуації та алгоритм вирішення конфлікту, працювати з ситуаціями, розвивати комунікативні здібності та вміння слухати, складали правила спілкування в конфліктних ситуаціях тощо. 

У рамках тренінгу класні керівники набули нових знань та навичок щодо того, як допомогти учням навчитися самостійно будувати власне життя, формувати позитивний світогляд і активну життєву позицію, бути в злагоді з собою і вибудовувати гармонійні відносини з навколишнім світом, бути готовими до практичного втілення ідей в життя, на яких будується демократичне суспільство.

Цей курс тренінгу був спрямований на розвиток в педагогів компетентностей, які є необхідними для життя у сучасному світі.