Відбувся обласний семінар-практикум для методистів закладів позашкільної освіти

14.02.2019

13 лютого 2019 року в КЗ ЛОР “Навчально - реабілітаційному центромі І-ІІ ступенів Святого Миколая” м. Брюховичі відбувся обласний семінар-практикум для методистів закладів позашкільної освіти «Інклюзивна освіта в закладах позашкільної освіти: реалії сьогодення. Педагогічний барометр».


Програмою семінару було передбачено пленарне засідання за участю головного спеціаліста Департаменту освіти і науки ЛОДА Васюник Марії: "Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації", виступу методиста Навчально-методичного центру освіти: “Нормативно - правове підґрунтя навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти” Наталі Приймак, доповіді “Психологічні механізми взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Гра, навчання, соціалізація” Марії Ночевної, практичного психолога КЗ ЛОР “Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. Святого Миколая” та презентація досвіду роботи “Розвиток зв’язного мовлення на заняттях гурткової роботи” Богдани Шай, керівника гуртка Жовківського районного центру дитячої та юнацької творчості.


До того ж був проведений майстер-клас: “Мій перший фільм” вихованцями гуртка “Юні дослідники” під керівництвом керівника гуртка Центру дитячої та юнацької творчості Залізничного району м.Львова Дітчук Олени. 


Учасники семінару-практикуму мали можливість за участю працівників НРЦ Св.Миколая взяти участь у практичній частині: робота по секціях (за двома напрямками):
І. Загально-розвиваючий напрямок.

ІІ. Арт-педагогічний напрямок, і як результат отримати нові знання, навички, механізми та інструменти взаємодії батьків-учнів-педагогів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Методисту кабінету координаційно-методичної діяльності КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Пітко Світлані та директору КЗ ЛОР “Навчально-реабілітаційного центру І-ІІ ст. Святого Миколая” Цимбалюк Наталії вдалося створити усі відповідні умови для успішного, ефективного, результативного проведення семінару-практикуму та налагодити співпрацю із закладами позашкільної освіти для реалізації спільної діяльності у напрямку інклюзивної освіти.

По завершенні був проведений круглий стіл, відбулося обговорення та підведення підсумків семінару-практикуму.