Навчально-практичний семінар для керівників районних (міських) психологічних служб та методистів РМК/ММК

    05.09.2017

    Психологічна служба системи освіти України – важлива частина цілісної системи освіти, яка поєднує в собі науковий, прикладний, практичний та організаційний аспекти. У Концепції “Нова українська школа” значну роль відведено висококваліфікованим психологам та соціальним педагогам у формуванні та вихованні кожної дитини, гідного громадянина – патріота України. 

     22 серпня 2017 року проведено науково-практичний семінар для керівників районних( міських) психологічних служб та методистів РМК/ММК Львівщини на тему: «Методичне забезпечення пріоритетних напрямків діяльності психологічної служби системи освіти Львівської області на 2017-2018 н.р.».

    І.О.Корнієнко, завідувач кафедри практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО, акцентував увагу учасників семінару на основних пріоритетних напрямках психологічної служби  Львівської області на 2017-2018 н.р.

            О.М.Приведа, завідувач кабінету практичної психології та соціальної роботи,  здійснила аналіз діяльності психологічної служби області у 2016-2017 н.р.  та зокрема, зазначила, що станом на 1 червня 2017 року  в системі освіти Львівської області налічувалося 1579 працівників психологічної служби, що на 7 осіб менше ніж у попередньому навчальному році. Серед них: 1105 - практичних  психологів навчальних закладів, 439 - соціальних педагогів, 35- працівників районних(міських) центрів психологічної служби системи освіти та методистів РМК/ММК відповідного рівня. Заслуговує на схвалення діяльність органів управління освітою щодо збільшення кількісного складу працівників психологічної служби. Також присутні ознайомилися із Планом заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України  на  період до  2020 року.

          Про  методичний супровід та завдання  психологічної служби  дошкільної освіти  в умовах освітньої реформи «Нової української школи» розповіла методист КППСР Л.В.Зеленко.

           Гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя тому завдання  психологів та соціальних педагогів освітніх закладів – це створення  комфортних психологічних умов, що є фундаментом успішності дитини в умовах Нової української школи.