Онлайн-семінар «Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення учнів»

    15.04.2021

    Профорієнтаційна робота традиційно займає важливе місце в діяльності закладу освіти, оскільки вона, з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення здобувачів освіти з їхнім майбутнім. Саме тому освіта має не тільки забезпечувати предметну підготовку, а й створювати сприятливі умови для професійного самовизначення школярів.

    Дані соціологічних досліджень свідчать про те, що кожен третій випускник школи обирає майбутню професію без урахування власних здібностей, і лише третина школярів цікавляться своїм професійним майбутнім. Проблема полягає в тому, що діти не знають різноманіття професій та обирають подальшу освіту та професію, керуючись стереотипами, а не реальними фактами. За даними дослідження, 46,4% молодих людей ніколи не відвідували жодних профорієнтаційних заходів.

    Психолого-педагогічному супроводу професійного самовизначення учнів був присвячений онлайн-семінар для практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів, який 14 квітня 2021 року провела завідувачка НМЦ психологічної служби О. Приведа. На семінарі були розглянуті теоретичні питання та запропоновані рекомендації щодо проведення занять для учнів 5-10 класів за методичним комплексом «Бесіди про кар’єру». До семінару долучилися 100    працівників психологічної служби області.