У КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбувся семінар-тренінг для працівників психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування.
Далі28 січня 2023 відбувся ІІІ (обласний) етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, в якому взяли участь більше трьохсот конкурсантів.
ДаліВідбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм у фахових категоріях «Практичний психолог», «Соціальний педагог» у номінації «Профілактичні програми».
ДаліВчителі історії Львівщини, керівники команд учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, 28 січня 2023 року мали робочу зустріч з представниками кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Костянтином Бахановим та Іриною Васильків.
Далі28 січня 2023 року на історичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Для переможців ІІ туру ІІ етапу олімпіади –– команд семи районів області та міста Львова – це вже четверте випробування.
ДаліКостянтин Баханов, професор кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор педагогічних наук, взяв участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару, присвяченого Міжнародному Дню пам’яті жертв Голокосту.
Далі26 січня 2023 р. 275 учителів англійської мови взяли участь у вебінарі, організованому кабінетом координації впровадження НУШ спільно з видавництвом National Geographic Learning «Road Map to Confident Communication for Young Learners».
Далі16 серпня 2022 року для вчителів інформатики був проведений вебінар на тему «Формувальне оцінювання при викладанні інформатики в 5 класі НУШ». Незважаючи на те, що питання оцінювання учнів в НУШ було розглянуте на попередньому вебінарі «Нові підходи до викладання інформатики в 5 класі НУШ», багато учасників при реєстрації на серпневий вебінар подали запитання щодо загальних підходів до оцінювання в 5 класі. Саме тому спочатку було розглянуте питання особливостей оцінювання. Спікер Лілія Палюшок, старша викладачка кафедри педагогіки КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», зупинилася на висвітленні та роз’ясненні наказу МОН України №289 від 01.04.2022р. «Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», відповідаючи на запитання учасників вебінару.
Друга частина вебінару була присвячена власне питанню формувального оцінювання. У своєму виступі викладачка кафедри педагогіки Надія Манько висвітлила основні поняття формувального оцінювання, принципи, на яких воно базується. Левова частка її виступу припала на практичні поради щодо методів та інструментів формувального оцінювання в 5 класі.
Третя частина вебінару була присвячена авторському баченню проведення формувального оцінювання на уроках інформатики Оксани Пасічник, співавторки модельної навчальної програми, вчительки інформатики ліцею «Сихівський» Львівської міської ради. Особливу увагу доповідачка приділила практичним інструментам та методам формувального оцінювання, які вона використовувала при пілотуванні у своїх класах, працюючи за модельною програмою.
Переглянути вебінар можна на YouTube каналі інституту за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=kMm2jvrGr5s.