Про теоретичні засади моніторингу. Модель внутрішньошкільного моніторингу якості освіти

    07.11.2017
    Методист кабінету розвитку освіти Н.Є.Бобеляк, акцентуючи увагу на основних положеннях Закону України «Про освіту» та концепції Нової української школи, наголосила у своїй презентації на важливості моніторингу як ефективного інструменту системи забезпечення якості освіти. Ознайомлення з історією міжнародних моніторингових досліджень, в тому числі і за участю України, мало на меті переконати учасників семінару в актуальності проведення моніторингових досліджень на сучасному етапі для формування та вдосконалення освітньої політики держави, розуміння факторів успішного навчання школярів. У виступі Бобеляк Н.Є. ознайомила присутніх з основними завданнями і особливостями міжнародного дослідженні PISA, що відбудеться у 2018 році і в якому вперше візьмуть участь учні нашої держави. Учасники семінару ознайомилися з метою, завданнями, об’єктами моделі моніторингу якості освіти у загальноосвітньому навчальному закладі. Реалізація цієї моделі включає моніторинг умов освітнього процесу, самого освітнього процесу та його результатів. Очікуваними результатами реалізації цієї моделі є покращення якості надання освітніх послуг, створення необхідних умов для творчої діяльності учасників навчально- виховного процесу, створення інноваційного освітнього середовища, оновлення змісту освіти, удосконалення управління навчальним закладом, формування позитивного іміджу, престижності та конкурентоспроможності закладу освіти.