Профілактика залучення дітей до небезпечних квестів. Методика проведення тематичного Кола для учнів

    03.04.2018

    Один з таких шляхів, відомий з давніх часів - втеча від реальності, який у наші часи спростився завдяки створенню віртуального світу, віртуальних друзів, віртуального спілкування та віртуального життя, в якому і смерть здається віртуальною. Йдеться насамперед про так звані «смертельні квести», які ширилися в дитячому середовищі в Україні соці­альною мережею «ВКонтакте» з середини 2016 року.

    Варто розуміти, що поширення цих небезпечних квестів відображає про­блеми, які є не лише в дітей, а й у суспільстві загалом, насамперед у ставлен­ні дорослих до дітей.

    Кабінетом практичної психології та соціальної роботи інституту 22 березня 2018 р. проведено навчально-практичний семінар для слухачів «Школи молодого працівника психологічної служби» на якому висвітлювались питання, хто і яким чином заробляє на небезпечних квестах, створює і поширює їх, залучаючи нових і нових дітей, надавалися прак­тичні поради, які мають допомоги в роботі з дітьми та батьками, в розмовах на такі непрості теми, як цінність людського життя і суїцидальна поведінка, повага до себе та до інших, розуміння та вміння говорити про власні пробле­ми.

    Окрему увагу приділено висвітленню діяльності Національної дитячої «гарячої лінії», яка працює з 2013 року на базі Громадської організації «Ла Страда-Україна» і приймає дзвінки від дітей та дорослих з різних куточків України. На Національній дитячій «гарячій лінії» консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи, соціальні працівники та соціаль­ні педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і формується на основі отримуваних запитів від абонентів, в тому числі щодо звернень стосовно проходження смертельних квестів у соціальних мережах.

    Учасники семінару  практично попробували проведення тематичного Кола, яке рекомендоване для учнів 7-11 класів.

    Семінар поводили: О. Приведа - завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи та І. Губаль.