ЯК КОРИСТУВАТИСЯ ПСИХОДІАГНОСТИЧНИМИ МЕТОДИКАМИ

    12.10.2020

     

    6-7 жовтня на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників відбувся ІІ рівень навчання, як користуватися психодіагностичними методиками WISC-4, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD.

    У процесі роботи учасники змогли отримати зворотній зв’язок від тренерів курсу з приводу своїх наративних звітів, а також грунтовні відповіді на всі запитання, які виникли в процесі самостійної роботи з матеріалом. На занятті відбулося тестування з метою перевірки засвоєних знань.

    Усього психодіагностичних методик є п'ять.  Leiter-3 та WISC-4 призначені для комплексної оцінки загального когнітивного функціонування дитини, оцінки її сильних та слабких сторін у пізнавальній сфері. Conners-3 виявляє розлад дефіциту уваги та гіперактивність. За світовою статистикою, одна дитина з 30 має цю особливість. Про це розповіла керівник директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич.

    Розлади аутичного спектру виявляє опитувальник CASD, який дає змогу відокремити їх від затримки розвитку та інтелектуальних порушень. Завдяки методиці PEP-3 можна оцінити актуальний на момент обстеження розвиток комунікації дитини, моторики, соціальних навичок та навичок самообслуговування. Розлади аутичного спектру, за статистикою, виявляють в однієї дитини з 68.