Розв’язання конфліктних ситуацій в освітньому середовищі методами ненасильницького спілкування

    28.02.2018

    Для створення відкритого суспільства, заснованого на довірі й співпраці потрібно навчитися уникати конфліктів, навчитися вести розмову в продуктивному і позитивному руслі.

    Ненасильницьке спілкування (ННС, або спілкування співпереживання або спілкування співпраці) – це процес або метод спілкування, розроблений американським психологом д-ром Маршаллом Розенберґом на початку 1960-х років.Цей метод спрямований на три аспекти спілкування:емпатія до самого себе (глибоке і співчутливе усвідомлення власного досвіду), емпатія до іншого (сприйняття іншого з глибоким розумінням/співпереживанням), справжнє вираження самого себе (автентичне вираження, яке може надихнути інших і спонукати до розуміння та співпереживання).

    Метою методу є нагадування про вже знайомі нам істини щодо позитивного спілкування і допомоги втілення в життя конкретних плодів цього знання.

    ННС може бути ефективно застосований на усіх рівнях спілкування і в найрізноманітніших ситуаціях:близькі стосунки,сім’я, школа, організації і установи, терапія і консультування,дипломатичні і ділові переговори, будь-які спори і конфлікти тощо.

    Темі ННС був присвячений семінар проведений 22.02. 2018 р. кабінетом практичної психології і соціальної роботи. До участі в семінарі були запрошені:

    І. Корнієнко - завідувач кафедри практичної психології,Т. Белоусова – практичний психолог ЗОШ № 7 м. Львова.

     Семінар поводили: О. Приведа - завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи.