Розвиток психічних процесів у дітей дошкільного віку шляхом використання гри з ЛЕГО

    02.05.2018

    У його руках психічне здоров'я і гармонійний розвиток наших дітей,  адже більшу частину активного часу вони проводять саме в  навчальному закладі. Психологи забезпечують охорону психічного здоров'я дітей та  сприяють створенню умов для емоційного благополуччя та вільного, ефективного розвитку здібностей кожної дитини.

           25 квітня цього року  відбувся обласний навчально-практичний семінар для  практичних психологів та педагогів закладів дошкільної освіти

     «Розвиток психічних процесів у дітей дошкільного віку шляхом використання гри з ЛЕГО», на якому розглядалися питання формування і корекції психічних процесів у дітей (мислення, пам'яті, сприймання, уваги, уяви).

          О. М. Приведа, завідувач кабінету практичної психології та соціальної роботи  розповіла учасникам семінару про методи корекції психічних процесів у дітей дошкільного віку, використовуючи ігри та завдання з ЛЕГО-конструктором.  Поєднуючи  в одній цікавій грі з ЛЕГО діагностичну та корекційну роботу, практичний психолог має змогу трансформувати негативні, травматичні події у житті дитини, гармонізувати її внутрішній світ, побудувати нову реальність.          

           Л. В. Зеленко, методист КППСР, наголосила, що граючи у конструктивні ігри із дітьми помітно підвищується  у них здатність до концентрації уваги, з'являється цілеспрямованість у діяльності, вміння працювати в колективі, розвивається активне мовлення. Трансформаційний потенціал гри з ЛЕГО  дуже важливий механізм професійної взаємодії практичного психолога з дітьми.

           Учасники навчально-практичного семінару  на практичному занятті  «Безмежний світ гри з ЛЕГО», працюючи в групах, створювали ігрові сюжети з конструктора ЛЕГО та презентували їх як метод корекційної та розвивальнальної роботи з дітьми ЗДО.