Про самооцінювання в загальноосвітньому навчальному закладі

    12.03.2018

          Відкриваючи семінар, методист кабінету розвитку освіти Наталія Бобеляк  наголосила на актуальності самооцінювання  як інструменту  дослідження  якості освіти у загальноосвітньому навчальному закладі на даному етапі розвитку освіти. Адже воно   дає можливість реалізувати  принципи  педагогіки  партнерства, що є однією із засад   Концепції  нової української школи.  Самооцінювання - реальний крок до демократизації управління освітою, оскільки сприяє залученню громадськості до керівництва школою.

             У своїй презентації вона ознайомила учасників  семінару    із засадами самооцінювання, основними етапами процедури його проведення,   об’єктами самооцінювання  та  критеріями оцінювання їх якості. Учасники семінару ознайомилися з вимогами щодо укладання  проекту  самооцінювання та  написання звіту  про результати його проведення.

             Присутні на семінарі розглянули  специфіку основних методів опитування учасників освітнього процесу, з’ясували переваги та недоліки їх застосування.  Практична частина семінару була присвячена   формуванню  вмінь  щодо створення інструментарію для проведення самооцінювання, зокрема, укладанню зразків анкет для вчителів, учнів та їх батьків.

             Учасники семінару відзначили, що  самооцінювання дасть  можливість  шкільній громаді поліпшити  роботу школи, створити  позитивний імідж  та покращити її конкурентоспроможність.