Семінар-практикум для директорів та фахівців психологічної служби шкіл Золочівського району

    18.10.2018

    12 жовтня 2018 року на базі Золочівського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 проведено Навчально-методичним центром психологічної служби КЗ ЛОР «»ЛОІППО» навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів, логопедів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Золочівського району на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи». Організація роботи Інклюзивно-ресурсного центру».

    Розглянуто питання:

    -Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти, Організація роботи Інклюзивно-ресурсного центру (Солтис Олександра Іванівна, методист навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО);

    -Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО).

              На сьогодні інклюзивна освіта є однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами, освітня філософія якої - рівність умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей до потреб.

             Оскільки, надзвичайно актуальним є підвищення рівня компетентності кожного педагогічного працівника, зокрема фахівців психологічної служби щодо інклюзивного навчання та ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми  потребами на семінарі обговорено ряд проблемних питань, а саме:

    - які  необхідно створити умови  для організації інклюзивного  навчання;

    - які  діти можуть навчатися в інклюзивному класі;

    - якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;

    - завдання інклюзивного навчання, порядок комплектування інклюзивних класів;

    - охарактеризовано основні етапи  щодо створення системи  інклюзивного навчання;

    - ознайомлено з психолого-соціальним супроводом дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання та структурою взаємодії учасників інклюзивного навчання.

     

    Усім присутнім роздано методичні рекомендації з зазначених вище питань.