30 березня 2023 року у cередній загальноосвітній школі №95 Львівської міської ради відбувся тренінг «Дезінформація під прицілом критичного мислення», який провела Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, доцентка кафедри суспільствознавчої освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка історичних наук.
Далі29 березня 2023 року на базі ліцею №66 Львівської міської ради (директорка Оксана Назар) відбулася робоча зустріч учителів математики та мовно-літературної освітньої галузі 6 класів пілотних закладів освіти Львівщини з регіональними координаторами впровадження НУШ у базовій освіті.
Далі29 березня 2023 року у КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Стрийської міської ради Львівської області відбувся тренінг «7 кроків до злагодженої роботи учнівського самоврядування у закладі загальної середньої освіти».
ДаліУ Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти стартував постійний семінар «Сучасні технології творення художнього образу в навчальному процесі» для учителів, що викладають міжгалузевий інтегративний курс «Драматургія і театр».
Далі23 березня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся Другий освітній форум «НУШ в реаліях 2023: пріоритети, виклики, шляхи впровадження», який організувала кафедра педагогіки.
Далі23 березня 2023 року в ЛОІППО відбувся семінар керівників закладів позашкільної освіти Львівської області, організований кабінетом координаційно-методичної діяльності.
ДаліЩо може зробити учнів успішними у вивченні англійської мови? Які вміння дитині потрібно сформувати, аби розвинути власну індивідуальність та відчути здатність спілкуватись захоплено, натхненно?
ДаліНа семінарі-практикумі «Навчальні програми з позашкільної освіти: структура, зміст та оформлення. Погодження та затвердження програм» обговорили важливі питання щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти, їхню класифікацію: види та типи, методичні рекомендації щодо затвердження та використання навчальних програм тощо. Учасниками семінару були 68 педагогічних працівників закладів позашкільної освіти Львівщини.
Методистка Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Лариса Дейдиш, яка була відповідальною за експертну оцінку навчальних програм позашкільної освіти, та Світлана Тупись розповіли про навчальні та освітні програми з позашкільної освіти, їхню відмінність та значення для роботи керівників гуртків та закладів освіти. Вони надали методичні рекомендації щодо змісту та оформлення навчальних програм, структурних елементів складання програми: пояснювальної записки, навчально-тематичного плану, змісту програми, прогнозованого результату, орієнтовного переліку обладнання, літератури, додатків. Вони наголосили, що назва програми має відображати зміст діяльності творчого об'єднання.
Також доповідачки виділили чотири види навчальних програм: типові, модифіковані, експерементальні, авторські та надали пояснення до них. Говорили про напрямки, рівні (початковий, основний та вищий) та роки навчання. Наголосили, що кожен керівник гуртка при складанні навчальної програми за необхідності має врахувати особливості освітнього процесу, методичного, матеріально-технічного забезпечення, рівня підготовленості вихованців відповідного закладу, регіональні особливості тощо, відповідно, може внести до програми необхідні зміни, що мають бути схвалені рішенням педагогічної ради та затверджені наказом директора. Внесені зміни не повинні впливати на загальний зміст навчальної програми, незмінними мають залишатися мета, завдання і прогнозований результат освітньої діяльності, тобто всі програми мають розроблятися із врахуванням нормативно-правової бази.
Світлана Тупись охарактеризувала Лист МОН від 27.07.2022 № 1/8507-22 «Про організацію діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році».
У другій частині семінару всі бажаючі мали можливість поставити запитання і отримати на них відповіді.
Метою семінару-практикуму було допомогти методистам налагодити роботу з керівниками гуртків та зрозуміти алгоритм розроблення, затвердження та використання у закладах позашкільної освіти навчальних програм.