Відбувся семінар-практикум на тему "Сучасний погляд на давні ремесла. Використання ІКТ на заняттях гуртків декоративно-ужиткового мистецтва".

    16.12.2019

    10 грудня у Бродівському районному центрі дитячої та юнацької творчості для керівників гуртків декоративно-ужиткового-ужиткового мистецтва закладів позашкільної освіти відбувся зональний семінар-практикум на тему "Сучасний погляд на давні ремесла. Використання ІКТ на заняттях гуртків декоративно-ужиткового мистецтва".
    Взяли участь у семінарі-практикумі представники закладів позашкільної освіти Буського, Кам'янка-Бузького, Золочівського, Радехівського та Бродівського районів.
    На семінарі були представлені фрагменти з виставки "Тарас Шевченко-художник. Погляд з XXI ст." в приміщенні Бродівського педагогічного коледжу ім.М.Шашкевича під керівництвом викладача вищої категорії, "викладача-методиста" Бродівського педколеджу Ігора Ошурка, який пізніше ще провів майстер-клас із застосуванням ІКТ з художньої обробки матеріалів.
    До того ж методист Бродівського ЦДЮТ Антонів Віктор презентував техніку текстової вишивки "Бродівське письмо" Володимира Підгірняка.
    Друга частина семінару-практикуму відбулася в приміщенні Бродівського районного центру дитячої та юнацької творчості, де директор центру Смаль Наталя разом з педагогічним колективом створили відповідні умови для робочої, продуктивної та результативної роботи. Учасникам семінару була проведена екскурсія по робочих класах закладу. Кожен з керівників гуртків ознайомив педагогів з організацією та процесом роботи свого напрямку.
    Був проведений майстер-клас "Бродівська хустка" та показ презентації на тему "Історія Бродівського костюму за описами Я.Головадського", а поміж тим, діти в супроводі керівника гуртка декламували вірші, співали пісні рідного краю.
    Світлана Пітко, методист КЗ ЛОР ЛОІППО, відзначила якість організації семінару-практикуму. Наголосила на важливості такої роботи, і таких зустрічей, через які ефективно буде функціонувати та розвиватися позашкілля, де ми будемо вдосконалюватися, навчатися, розвиватися та змінюватися, адаптовуючись до сучасних потреб та викликів сьогодення. Як зазначила Пітко С., це основний шлях до побудови стратегії перспективного професійного розвитку в контексті модернізації освіти.
    Як результат, кожен з учасників мав можливість підвести підсумки та висловити свої враження та побажання від спілої роботи.