У КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбувся семінар-тренінг для працівників психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування.
Далі28 січня 2023 відбувся ІІІ (обласний) етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, в якому взяли участь більше трьохсот конкурсантів.
ДаліВідбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм у фахових категоріях «Практичний психолог», «Соціальний педагог» у номінації «Профілактичні програми».
ДаліВчителі історії Львівщини, керівники команд учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, 28 січня 2023 року мали робочу зустріч з представниками кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Костянтином Бахановим та Іриною Васильків.
Далі28 січня 2023 року на історичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Для переможців ІІ туру ІІ етапу олімпіади –– команд семи районів області та міста Львова – це вже четверте випробування.
ДаліКостянтин Баханов, професор кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор педагогічних наук, взяв участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару, присвяченого Міжнародному Дню пам’яті жертв Голокосту.
Далі26 січня 2023 р. 275 учителів англійської мови взяли участь у вебінарі, організованому кабінетом координації впровадження НУШ спільно з видавництвом National Geographic Learning «Road Map to Confident Communication for Young Learners».
Далі2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
До уваги вчителів початкових класів!
Марія Барна, завідувач кафедри педагогіки
КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти» , к.п.н, доцент
«Від освіти знання до освіти компетентності»
Із вступом на посаду нового міністра освіти Лілії Гриневич робота з реформування української освіти стала більш конструктивною. У контексті майбутніх змін середньої освіти міністр постійно наголошує на тому, що «діти мають здобути в школі уміння і компетентності ХХІ століття, які узгоджені країнами Європейського Союзу і які потрібні сьогодні сучасному українцю. Окрім знання рідної, державної та іноземних мов, інформаційних технологій, вміння критично мислити, аналізувати, працювати в команді, мати навички фінансової грамотності і підприємництва, нашим дітям потрібна освіта для життя. І це головна мета нової української школи».
За чотири навчальні роки, починаючи з 2012-2013 н.р., два рази розвантажували програму початкової школи: у 2015 та 2016 роках, а, отже, потреба привести змістову і результативну частини програми у відповідність до вікових особливостей дітей була очевидною! І , якщо у 2015 році ці зміни у програмах можна назвати « косметичними», то у 2016 році їх, напевно, треба вважати «революційними», адже і педагоги, і громадськість відзначають, що нарешті насправді вдалося програми і оновити, і осучаснити.
«Схвалені Колегією МОН 13 оновлених навчальних програм для 1-4 класів розміщені у відкритому доступі на сайті Міністерства освіти і науки України. Вчителі, батьки та усі бажаючі можуть ознайомитись з програмами за посиланням: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html
Вебінар "Природознавство 1-4: зміни вже і сьогодні"
Реєстрація для участі у веб-конференції «Учені НАПН України – українським учителям»
Серпневий інтернет-марафон "Підготовка до 2016/17 навчального року. Теми вебінарів
Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2016/2017 навчальному році
2015-2016 навчальний рік
"Роз’яснення щодо порядку приймання дітей до першого класу" (Лист МОН від 14.02.2015 № 1/9-71)
"Щодо обов'язкової ділової документації" (Лист МОН України від 10.06.2015 № 1/9-285)
«Щодо використання робочих зошитів у початковій школі» (лист МОУ № 1/9-209 від 18 квітня 2014 року)
2014-2015 навчальний рік
Рекомендації щодо навчальних планів та структури 2014 - 2015 навчального року
МОН України відкликає лист від 5 вересня 2013 року № 19-607 "Про використання навчальної літератури"
МОН України "Про використання робочих зошитів у початковій школі"
Павло Полянський "Хочемо, щоб МОН більше не мало стосунку до грошових потоків"
Батьки учнів та автори підручників обговорили якість навчальної літератури для початкової школи
Сергій Квіт "Сподіваюся, що нині ми зможемо здійснити системні реформи"
Павло Полянський "Механізм відбору підручників має викликати довіру"