Бобеляк Наталія

Методист кабінету моніторингу


Працює в ЛОІППО з 2001 року

Напрямок роботи

  1. Забезпечувати проведення моніторингових досліджень якості освіти міжнародного, всеукраїнського  та  регіонального  рівнів на виконання наказів Міністерства освіти і науки України, АПН України, департаменту освіти і науки Львівської обласної держадміністрації, інших уповноважених структур.
  2. Збирати, нагромаджувати та аналізувати  показники, що характеризують матеріальну базу  закладів загальної середньої освіти, інших закладів освіти Львівської області та навчальне обладнання кабінетів природничих дисциплін (природознавства, географії, фізики, хімії та біології), методичний супровід викладання предметів природничого циклу.

 

  1. Надавати методичну допомогу керівникам закладів загальної освіти та вчителям природничо-математичного циклу з питань   внутрішньошкільного  моніторингу та здійснення формувального  оцінювання.

 

  1. Підготувати спецкурс «Внутрішньошкільний моніторинг та самооцінювання якості освіти» для слухачів курсів підвищення кваліфікації ( у межах соціогуманітарного модуля).

 

  1. Брати участь у дослідженнях якості підвищення кваліфікації  керівників  та вчителів природничого циклу  у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, інших установах та організаціях, які надають відповідні послуги (на замовлення).

 

  1. Вивчати та популяризувати досвід загальноосвітніх шкіл області щодо використання технологій та результатів моніторингових досліджень  на  сайті Інституту, «Освітньому порталі Львівщини» та на сторінках інших періодичних видань.

 

  1. Проводити науково-практичні заходи обласного рівня, пов’язані з організацією та результатами внутрішньошкільного моніторингу, стану освітнього середовища у закладах освіти Львівщини, готувати відповідні аналітичні матеріали.

 

  1. Брати участь у викладанні тематики професійного модуля з фізики для слухачів курсів підвищення кваліфікації в ЛОІППО.
  2. Співпрацювати  з Українським центром оцінювання якості освіти та Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти як  укладач та експерт тестових завдань з фізики.

Коротке резюме

Закінчила Дрогобицький  державний  педагогічний інститут ім. І.Франка. Спеціальність – вчитель фізики.  Педагогічний стаж –  32 роки.

 

  • 2002-2005 -  здійснювала методичний супровід діяльності сільської малокомплектної школи.
  • 2006 - 2014 роки – працювала над проблемою  «Впровадження моніторингових досліджень в діяльність  загальноосвітнього навчального закладу». Беру участь у роботі курсів підвищення кваліфікації вчителів фізики. Підготувала  лекції:  «Зовнішнє незалежне оцінювання  з фізики: аналіз, висновки та перспективи», « TIMSS 2007, 2011” (на допомогу вчителю фізики).
  • 2008 – 2014 роки - співпрацювала з  Українським центром оцінювання якості освіти як укладач та рецензент тестових завдань з фізики.
  • 2010 - 2012 роки – разом з робочою групою розробила методичні рекомендації щодо проведення  моніторингових досліджень у загальноосвітньому навчальному закладі «Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів» (2011 р.), «Моніторинг професійної компетентності вчителя» (2012 р.). Провела семінари для відповідальних за організацію моніторингових досліджень  в опорних школах області з питань моніторингу із зазначених проблем.
  • 2013-2014 роки  провела моніторингове дослідження навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення опорних шкіл області з питань моніторингу, а також семінар «Моніторинг освітнього процесу та умов функціонування освітньої системи».
  • 2014-2015  -  вивчає  досвід роботи методичного кабінету відділу освіти Жовківського району з проблеми «Впровадження моніторингових досліджень в діяльність  загальноосвітніх навчальних закладів району. Роль опорної школи в реалізації даної проблеми».     

Життєве кредо: «І як бажаєте, щоб вам люди чинили, так само чиніть їм і ви» (Євангеліє від Луки 6:30)

Основні публікації:

  1.  Бобеляк  Н.  Майбутнє села – в освіті // Педагогічна думка. – 2004. - №4.- С.49-53.
  2.  Костюк Г. ,  Бобеляк Н.  Школа – осередок розвитку громади // Педагогічна думка. – 2005. - №3.- С.44-50.
  3. Бобеляк Н.  Роль опорної школи в організації методичної роботи в сільській  малокомплектній школі// Педагогічна думка. – 2006. - №4.- С.47-53.
  4. Костюк Г.,  Бобеляк Н.  Громадсько-активна школа: управління, партнерство, розвиток // Сільська школа України. – 2006. - №9.- С.11-15.
  5. Бобеляк Н., Кондрашова Н., Пукач І., Сімченко С. Роль моніторингових досліджень в управлінні освітнім закладом // Педагогічна думка – 2010. - №4.- С.22-34.