25 лютого 2021 року кафедра гуманітарної освіти провела поетичні читання з нагоди відзначення Міжнародного дня рідної мови. У вступному слові доцент кафедри Оксана Дільна зосередила увагу на визначеннях поняття «рідна мова», що зустрічаються у наукових дослідженнях, охарактеризувала три основні концепції «рідної мови» і зачитала поезію «Рідна мова» Антона Могильницького, якого Івана Франко вважав одним з «перших будителів руського духа в Галичині».
Далі24 лютого в системі ZOOM відбулося засідання обласного методичного об’єднання керівників гуртків науково-технічного напряму. Відповідальною за організацію та проведення наради була методистка кабінету координаційно-методичної діяльності КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Світлана Тупись.
Далі19 лютого в системі ZOOM відбулося засідання журі обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2021 р.». Відповідальною за проведення конкурсу була методистка кабінету координаційно-методичної діяльності КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Світлана Тупись.
Далі20 – 21 лютого 2021 року відбулася Друга Міжнародна педагогічна стрітенська онлайн конференція «Освітнє Дитинство в 20-х роках ХХІ ст.: виклики та можливості». Провідною ідеєю конференції були слова славетного українського педагога Василя Сухомлинського: «Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити».
Далі18 лютого відбувся онлайн-семінар «Навчально-методичні комплекти для викладання історії у 7-х та 8-х класах». Його учасниками стали вчителі історії Львівщини, методисти, науковці, адміністратори закладів освіти. У двох зустрічах (о 16 год та о 18 год), що тривали кожна по три стандартні zoom-конференції, спілкувалися понад 140 осіб.
Далі18 лютого 2021 року кафедра гуманітарної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» спільно зі Львівським обласним будинком учителя провели обласну науково-практичну конференцію «Леся Українка: сила таланту і духу». Таким чином освітяни Львівщини долучилися до відзначення 150-річчя від дня народження письменниці.
ДаліУ межах Договору про співпрацю між містами Львовом та Краковом, який, зокрема, передбачає розвиток співробітництва між освітніми установами, Інститут філософії та соціології Педагогічного університету в Кракові та Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти у 2020 році провели соціологічне дослідження.
ДаліПрацює в ЛОІППО з вересня 1995 р.
Захистила дисертацію 8 квітня 2005 р.
Тема дисертації: «Дидактичні засади розробки навчально-методичного комплекту з курсу хімії основної школи».
Впродовж праці в інституті вивчаю методологічні підходи до організації навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів хімії. Впроваджую інноваційні методики та технології конструювання сучасного уроку.
Створила навчально-методичний комплект, до складу якого входять: підручник, робочий зошит з друкованою основою, зошит для практичних робіт, збірник задач і вправ , тестові завдання та методичні посібники для вчителів.
Новостворені підручники для 7 – 11 класів відповідають сучасним вимогам та отримали гриф МОН України. Використовуються в усіх регіонах України.
Науковий інтерес представляють всі аспекти реформування сучасної шкільної освіти, впровадження компетентнісного підходу до навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів
Життєве кредо − знаменитий вислів Г. Сковороди «Люблю я те, що зверху − ніщо, а всередині − щось; зовні − вигадка, а в глибині − істина!»
Навчальне навантаження:
Назва спецкурсу | Автор /співавтор | Інваріантний/варіативний | Модуль за КМС | Форма навчання | К-сть год |
Урок – основна форма організації навчального процесу у загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно- орієнтованого навчання |
автор | інваріантний | професійний | очно | 24 год. |
Рівні предметних компетентностей в курсі хімії основної школи |
автор | варіативний | професійний | очно | 12 год. |
Формування міжпредметних компетенцій шкільного курсу хімії в основній школі |
автор | варіативний | професійний | очно | 12 год. |
Формування здоров’язбережувальної компетентності під час навчання хімії |
автор | варіативний | професійний | очно | 12 год. |
Програмне та навчально-методичне забезпечення курсу хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Впровадження та використання навчально-методичного комплекту з курсу хімії |
автор | варіативний | професійний | очно | 16 год. |
Технології особистісно -орієнтованого навчання під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах |
автор | варіативний | професійний | очно | 24 год. |
Проблема творчості у навчанні |
автор | варіативний | професійний | очно | 24 год. |