У червні 2022 року вийшов друком збірник результатів діяльності творчої майстерні вчителів фізики й астрономії «Інноваційне та традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики й астрономії в сучасній українській школі». Детальніше про книжкову новинку в інтерв’ю з доценткою кафедри природничо-математичної освіти, кандидаткою економічних наук Оленою Цоглою.
Далі23 червня 2022 року на платформі ZOOM проведено чергове засідання обласної творчої майстерні вчителів біології, організоване доктором педагогічних наук, професоркою кафедри природничо-математичної освіти Ніною Новиковою.
Далі22 червня 2022 року на базі ПШ «Малюк» відбулася робоча зустріч учасників проєкту «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» з підрозділом дошкілля, участь у якій взяла старша викладачка кафедри педагогіки Ольга Банах.
ДаліУ червні 2022 року бібліотекар КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Неоніла Цепко провела захід для внутрішньо переселених дітей та дорослих у Народному домі с. Лисиничі Львівської міської об'єднаної територіальної громади.
ДаліУ КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Галина Сохань, в. о. завідувача кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філологічних наук, організувала проєкт, в рамках якого 21 червня 2022 року відбувся телеміст між вчителями Львівщини і Дніпропетровщини.
Далі21 червня 2022 року відбувся вебінар «Проблеми і виклики дистанційного навчання з інформатики в умовах сьогодення» для вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти. Спікер: Надія Манько – викладач кафедри педагогіки КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».
ДаліПротягом квітня-червня 2022 року на платформі ZOOM для класних керівників закладів загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад Львівщини були проведені онлайн-тренінги «Конфлікт - виклик часу. Кроки до порозуміння».
ДаліВідбувся II тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2021» у номінації «Керівник закладу освіти», що проходив в очно-дистанційному режимі з огляду на епідемічну ситуацію у Львівській області. Конкурсні випробування відбувалися протягом чотирьох днів - з 16 по 23 грудня 2020р.
Запрошуємо вчителів початкової школи, біології та екології, географії, хімії, фізики та астрономії до участі у VІ Всеукраїнському Інтернет-конкурсі „УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2021” за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”.
Про підсумки V Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Учитель року – 2020» за версією науково-популярного природничого журналу «Колосок»
ГО "Інноваціні овітні технології" проводять конкурс на отримання грантів від благодійного фонду LEGO Foundation серед загальноосвітніх, позашкільних закладів освіти(комунальної) форми власності.
25-26 червня 2019 року відбудеться перша інтернет-конференція для освітян у форматі «Педагогічний стендап».
Відповідно до листа від 22.03.2018 №22.1/10-652 ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України спільно з КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» 20-21 вересня 2018 року проводить Х Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій, до участі у якому запрошуються наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники.
Олімпіада буде проведена за ініціативи Громадської ради при МОН з питань співпраці з Церквами і релігійними організаціями на базі Острозької академії.
13.02.2018 р. у КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбулося засідання складу журі другого етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості».
Захід проводиться з метою підтримки талановитої молоді, пошуку нових форм та методів роботи з обдарованою молоддю, обміну практиками та вшанування світлої пам’яті визнаного в Україні і за її межами автора математичних задач з геометрії, Заслуженого вчителя України В’ячеслава Андрійовича Ясінського.
Метою конкурсу є вивчення новітньої історії з погляду мультиперспективності.