У червні 2022 р. відбувся цикл семінарів у рамках обласного постійно діючого семінару «Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності та наукового мислення», у якому взяли участь вчителі біології та науковці.
ДаліВельмишановні колеги!
Прийміть сердечні вітання з нагоди визначного державного свята – Дня Конституції України!
Далі
У червні 2022 року вийшов друком збірник результатів діяльності творчої майстерні вчителів фізики й астрономії «Інноваційне та традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики й астрономії в сучасній українській школі». Детальніше про книжкову новинку в інтерв’ю з доценткою кафедри природничо-математичної освіти, кандидаткою економічних наук Оленою Цоглою.
Далі23 червня 2022 року на платформі ZOOM проведено чергове засідання обласної творчої майстерні вчителів біології, організоване доктором педагогічних наук, професоркою кафедри природничо-математичної освіти Ніною Новиковою.
Далі22 червня 2022 року на базі ПШ «Малюк» відбулася робоча зустріч учасників проєкту «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» з підрозділом дошкілля, участь у якій взяла старша викладачка кафедри педагогіки Ольга Банах.
ДаліУ червні 2022 року бібліотекар КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Неоніла Цепко провела захід для внутрішньо переселених дітей та дорослих у Народному домі с. Лисиничі Львівської міської об'єднаної територіальної громади.
ДаліУ КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Галина Сохань, в. о. завідувача кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філологічних наук, організувала проєкт, в рамках якого 21 червня 2022 року відбувся телеміст між вчителями Львівщини і Дніпропетровщини.
ДаліЗгідно з наказом від 10.02.2014 р. № 87 було проведено обласний конкурс на кращий конспект уроку з української літератури «Вивчення творчості Тараса Григоровича Шевченка в 9 класі». У Конкурсі взяли участь 85 учителів української мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини. Роботи оцінювалися згідно з критеріями, розробленими Оргкомітетом Конкурсу (Додаток № 5). Аналіз робіт дозволяє відзначити, що у конспектах запланованих уроків чітко визначено зв'язок із життям, сучасністю; ефективно й доречно використано наочність, інформаційно-комунікативні технології; використано випереджувальні завдання; продемонстровано достатній рівень естетичного впливу інформаційного матеріалу.
Недоліками більшості конспектів є нечітке, нелаконічне формулювання теми й мети уроку (мета є нереальною і недосяжною); невідповідність між метою уроку та очікуваними результатами; відсутність мотивації навчальної діяльності, підсумків уроку, оцінювання учнів; нераціонально розподілений навчальний час; низький ступінь новизни, проблемності та привабливості навчальної інформації; відсутні етапи уроку (мотивація, актуалізація, вивчення нового матеріалу), подано лише інформаційну наповненість; низький рівень естетичного оформлення конкурсних робіт.