У червні 2022 року вийшов друком збірник результатів діяльності творчої майстерні вчителів фізики й астрономії «Інноваційне та традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики й астрономії в сучасній українській школі». Детальніше про книжкову новинку в інтерв’ю з доценткою кафедри природничо-математичної освіти, кандидаткою економічних наук Оленою Цоглою.
Далі23 червня 2022 року на платформі ZOOM проведено чергове засідання обласної творчої майстерні вчителів біології, організоване доктором педагогічних наук, професоркою кафедри природничо-математичної освіти Ніною Новиковою.
Далі22 червня 2022 року на базі ПШ «Малюк» відбулася робоча зустріч учасників проєкту «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» з підрозділом дошкілля, участь у якій взяла старша викладачка кафедри педагогіки Ольга Банах.
ДаліУ червні 2022 року бібліотекар КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Неоніла Цепко провела захід для внутрішньо переселених дітей та дорослих у Народному домі с. Лисиничі Львівської міської об'єднаної територіальної громади.
ДаліУ КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Галина Сохань, в. о. завідувача кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філологічних наук, організувала проєкт, в рамках якого 21 червня 2022 року відбувся телеміст між вчителями Львівщини і Дніпропетровщини.
Далі21 червня 2022 року відбувся вебінар «Проблеми і виклики дистанційного навчання з інформатики в умовах сьогодення» для вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти. Спікер: Надія Манько – викладач кафедри педагогіки КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».
ДаліПротягом квітня-червня 2022 року на платформі ZOOM для класних керівників закладів загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад Львівщини були проведені онлайн-тренінги «Конфлікт - виклик часу. Кроки до порозуміння».
ДаліНаціональний конкурс тренінгових вправ
з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді
I.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Мета – створення ресурсно-методичної бази для обміну кращими практиками з формування безпечної поведінки дітей та молоді в Інтернеті серед українських педагогів.
Завдання:
- відбір та поширення кращих авторських напрацювань для дітей та молоді з формування безпечної поведінки дітей та молоді в Інтернеті;
- поширення дієвих інструментів неформальної освіти для підготовки дітей та молоді до безпечного користування Інтернетом та до захисту себе від он-лайн загроз.
Організаторами виступають Національний комітет Дня безпечного Інтернету 2015 (SID 2015) в особі ЛОМО «Старт», кафедра соціальної педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України та Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, Видавництво педагогічної преси та літератури «Шкільний cвіт».
II.УЧАСНИКИ
До участі запрошуються соціальні педагоги, соціальні працівники, психологи освітніх закладів всіх рівнів в Україні.
Участь у конкурсі є безкоштовною.
Для участі в конкурсі необхідно в електронному вигляді надіслати заявку, яка складається з інформації про автора та розробленої вправи з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді (додаток) на адресу оргкомітету: rasskazat@ukr.net до 1 грудня 2014 року.
Кожен учасник підтверджує авторське право на надіслану роботу. Організатори не несуть відповідальності за недотримання учасником авторських і суміжних прав.
Організатори залишають за собою право використовувати надіслані розробки в проведенні подальших заходів, підготовці та виданні інформаційних матеріалів та поліграфічної продукції, публікацій у ЗМІ, на Інтернет-сторінках організаторів та партнерів тощо із збереженням інформації про авторів.
III.РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОЗРОБКИ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТІ
Вправи мають бути побудовані за моделлю:
Вправи повинні будуватися на принципах:
Ведучий має бути відкритим до думок, міркувань, коментарів, пропозицій учнів та чесно визнавати, якщо чогось не знає. Це краще, ніж робити вигляд обізнаності та потрапити у «пастку».
Учасники мають можливість не погоджуватися з іншими та вільно висловлювати свої думки на визначенні питання, а не скеровуються до єдиної «правильної» відповіді.
Ведучий відіграє роль фасилітатора, а не вчителя-інструктора, який тільки дає знання та контролює, що і як повинно бути вивчене.
Учасники мають можливість обговорювати безпосередній зв'язок теми зі своїм досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій його безпечного використання.
Ведучий має використовувати правдиву наукову інформацію для того, щоб попередити розповсюдження пліток, стереотипів, упереджень.
IV. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Переможці визначаються експертною радою, до якої входять представники організацій-партнерів, вчені, громадські діячі.
Переможці будуть нагороджені дипломами та цінними подарунками.
Роботи учасників будуть надруковані у періодичних виданнях видавництва педагогічної преси та літератури «Шкільний cвіт» та увійдуть до методичного посібника з формування безпечної поведінки дітей та молоді в Інтернеті.
V. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Фінансове забезпечення здійснюється за рахунок джерел, що не заборонені чинним законодавством України.
Додаток
до Положення
Заявка на участь у Національному конкурсі[i]
Інформація про автора
Вправа з безпечної поведінки в Інтернеті
для дітей та молоді/педагогів/батьків
[i] Заявка приймається в електронному вигляді: формат А-4, поля 20/20/20/20 мм, шрифт Times New Roman 14 чорний, інтервал – 1,5.
Не допускається використання інших шрифтів, підкреслень, рамок, кольорів.