У червні 2022 р. відбувся цикл семінарів у рамках обласного постійно діючого семінару «Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності та наукового мислення», у якому взяли участь вчителі біології та науковці.
ДаліВельмишановні колеги!
Прийміть сердечні вітання з нагоди визначного державного свята – Дня Конституції України!
Далі
У червні 2022 року вийшов друком збірник результатів діяльності творчої майстерні вчителів фізики й астрономії «Інноваційне та традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики й астрономії в сучасній українській школі». Детальніше про книжкову новинку в інтерв’ю з доценткою кафедри природничо-математичної освіти, кандидаткою економічних наук Оленою Цоглою.
Далі23 червня 2022 року на платформі ZOOM проведено чергове засідання обласної творчої майстерні вчителів біології, організоване доктором педагогічних наук, професоркою кафедри природничо-математичної освіти Ніною Новиковою.
Далі22 червня 2022 року на базі ПШ «Малюк» відбулася робоча зустріч учасників проєкту «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» з підрозділом дошкілля, участь у якій взяла старша викладачка кафедри педагогіки Ольга Банах.
ДаліУ червні 2022 року бібліотекар КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Неоніла Цепко провела захід для внутрішньо переселених дітей та дорослих у Народному домі с. Лисиничі Львівської міської об'єднаної територіальної громади.
ДаліУ КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Галина Сохань, в. о. завідувача кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філологічних наук, організувала проєкт, в рамках якого 21 червня 2022 року відбувся телеміст між вчителями Львівщини і Дніпропетровщини.
ДаліДля участі в українсько-польському проекті «Уроки з підприємницьким тлом», який буде реалізовано 2014 року за підтримки міністерства закордонних справ Польщі в рамках «Польської допомоги», обрано 18 областей: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Херсонська, Хмельницька, Чернівецька, Чернігівська.
Проект, який координує з українського боку Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, а з польського – Осередок розвитку освіти (Варшава), надзвичайно потрібний українській освіті, бо демонструє можливість формувати підприємницьку компетентність серед молоді не тільки на уроках економіки чи основ підприємницьких знань, а й у рамках інших шкільних предметів: української та світової літератури, рідної та іноземної мов, хімії, біології, фізики, інформатики, історії та ін. За результатами роботи учасників цього проекту наприкінці 2014 року побачить світ книжка з методичними рекомендаціями про організацію інтегрованих уроків «із підприємницьким тлом» та взірцевими конспектами таких уроків.
Варто нагадати, що цей проект є продовженням дворічного українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва», який поширювався на 24 області України і внаслідок якого було створено понад 200 шкільних клубів підприємництва та інтернет-платформа для їхньої методичної підтримки.
Загалом співпраця Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з варшавським Осередком розвитку освіти триває від 2006 року. Одним із найбільш резонансних проектів, що мав вплив на українську освіту, став проект «Лідери змін в освіті» (2009-2011), внаслідок якого каскадним методом було підготовлено понад 500 «агентів» змін – тренерів на рівні школи, районних відділів та обласних управлінь освіти, обласних інститутів післядипломної освіти, які впроваджували в Україні інноваційні ідеї, перейняті з країн ЄС (напр., самооцінювання навчальних закладів).