30 березня 2023 року у cередній загальноосвітній школі №95 Львівської міської ради відбувся тренінг «Дезінформація під прицілом критичного мислення», який провела Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, доцентка кафедри суспільствознавчої освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка історичних наук.
Далі29 березня 2023 року на базі ліцею №66 Львівської міської ради (директорка Оксана Назар) відбулася робоча зустріч учителів математики та мовно-літературної освітньої галузі 6 класів пілотних закладів освіти Львівщини з регіональними координаторами впровадження НУШ у базовій освіті.
Далі29 березня 2023 року у КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Стрийської міської ради Львівської області відбувся тренінг «7 кроків до злагодженої роботи учнівського самоврядування у закладі загальної середньої освіти».
ДаліУ Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти стартував постійний семінар «Сучасні технології творення художнього образу в навчальному процесі» для учителів, що викладають міжгалузевий інтегративний курс «Драматургія і театр».
Далі23 березня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся Другий освітній форум «НУШ в реаліях 2023: пріоритети, виклики, шляхи впровадження», який організувала кафедра педагогіки.
Далі23 березня 2023 року в ЛОІППО відбувся семінар керівників закладів позашкільної освіти Львівської області, організований кабінетом координаційно-методичної діяльності.
ДаліЩо може зробити учнів успішними у вивченні англійської мови? Які вміння дитині потрібно сформувати, аби розвинути власну індивідуальність та відчути здатність спілкуватись захоплено, натхненно?
ДаліПротягом двох тижнів у січні 2019 р. ключовими темами, що обговорювалась на курсах підвищення кваліфікації вчителів громадянської освіти у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, стали формування навичок критичного мислення, а також проблематика громадянської відповідальності та її втілення при вивченні вказаного предмету засобами освіти для демократичного громадянства (ОДГ) та освіти з прав людини (ОПЛ).
Під час вказаних занять викладач ЛОІППО, майстер-тренер міжнародного освітнього проекту DOCCU – Розвток громадянських компетентностей в Україні, Ігор Гусаков окреслив сучасні освітні підходи у питанні практичної реалізації наскрізної тематичної лінії «Громадянська відповідальність» при вивченні громадянської освіти у ЗНЗ. Зокрема, було всебічно проаналізовано такі ключові підвалини демократії, як свобода, толерантність, гідність, плюралізм, відкритість та стан і перспективи їх утвердження через засоби освіти. У цьому контексті вчителі також мали можливість одержати докладні відомості про змістові та методичні аспекти освіти для демократичного громадянства (ОДГ) та освіти з прав людини (ОПЛ) крізь призму вивчення громадянської освіти у школі.
Під час курсів в результаті обміну думками переважали висновки освітян про важливість та актуальність розвитку критичного мислення, яке допоможе випускнику школи уникнути одновимірних суджень та впливу різноманітних маніпулятивних технологій як в оцінці історичного минулого, так і в сучасних суспільних реаліях. Також наголошувалося, що розвиток громадянських компетентностей сприятиме здатності й готовності молодої людини до усвідомленого вибору шляхом критичного аналізу різних можливостей та варіантів, активної участі в суспільних процесах, установлення конструктивних відносин з іншими.
Загалом в ході занять слухачі засвоїли навики знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів; працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід; бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати.
Вчителі отримали можливість дізнатися про методичне та змістове наповнення інтернет-платформи «Живемо в демократії» та підходи до роботи з нею, а також практично попрацювати над дидактичними вправами, використовуючи методичні напрацювання, що пропонуються у посібниках Ради Європи з ОДГ/ОПЛ за авторством Рольфа Голлоба та ін.
На курсах була присутня атмосфера відкритості та поваги до позиції кожного, переважала зорієнтованість на партнерство і взаємодію. А такі практичні кроки властиво й спонукають до утвердження толерантності і плюралізму як підвалин демократичного суспільства.