Про способи формування демократичного середовища у школі

      Педагоги працювали в парах, групах, єдиною командою. Усі багато вчилися, вели дискусії, проявляли щирі емоції та шукали відповіді на актуальні питання:

      • Який він – демократичний вчитель ХХІ століття?
      • Які виклики є в сучасній школі? Яким способом формувати демократичне середовище навчання?
      • Що таке гідність і право кожного?

      Під час навчання вчителі мали можливість не лише поділитися власним досвідом, а також скористатися методичними матеріалами про демократію за авт.Р.Голлоба та інших. Педагоги складали портрет успішного демократичного вчителя, шукали морально-правовий розв’язок окремих ситуацій із шкільного життя, з’ясовували, яким чином повинно діяти в школі демократичне самоврядування. Демократичні цінності актуальні і починати формувати їх потрібно ще у школі як мікромоделі демократичного суспільства.