Пошук по сайту

Новини
  • 20.06.2018

    Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи

    12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».

    Далі
  • 17.06.2018

    "Ми творимо НУШ" із вчителями спецшкіл-інтернатів

    З 11 червня 2018р. по 20 червня 2018р. на базі школи-інтеранту для дітей з серцево-судинними захворюваннями проходять курси за програмою навчання для вчителів початкової школи «Ми творимо НУШ» із вчителями спецшкіл-інтернатів Львівської області, одним із методів курсів є казкотерапія як дієвий засіб розвитку психічних властивостей молодших школярів.

     

    Далі
  • 14.06.2018

    Нова українська школа – в дії!

     Не так давно завершився 2017-2018 навчальний рік! 

    Педагогічні  та учнівські  спільноти  кожного закладу освіти Львівщини.  Щоденно працюючи з дітьми,   прожили його  по-різному: з радостями і тривогами, з успіхами, а може й   якимось невдачами, у походах, поїздках, творчому пошуку тощо!  

    Далі
  • 14.06.2018

    Завершився Четвертий Львівський фестиваль гуманної педагогіки

    От і відшумів Четвертий Львівський фестиваль гуманної педагогіки  на тему: «Сім’я – лоно культури людства» під поетичною назвою «Родина, родина – це вся Україна з глибоким корінням, з високим гіллям».    

    Далі
  • 06.06.2018

    Просвіта-історія та сучасність

    Відбувся обласний семінар для заступників директорів та завідувачів методичних кабінетів закладів позашкільної освіти на тему "Просвіта-історія та сучасність" (до 150-річчя "Просвіти") на базі Львівської обласної універсальної наукової бібліотеки.

    Далі
  • 03.06.2018

    Про вручення «Золотого мольберта»

    1 червня декілька сотень дітей взяли участь у Святі дитячої творчості, яке організували у межах Міжнародного Форуму дитячої творчості «Золотий мольберт».

    Далі
  • 31.05.2018

    Відбулася медіа експедиція "Впровадження громадянських компетентностей у школах Львівщини"

    29 травня в рамках проекту DOCCU відбулася медіа експедиція в унікальної школи у Львівській області - опорний заклад "Рудківська СЗШ І-ІІІ ступенів", яка носить ім'я Героя Небесної Сотні Володимира Жеребного.

    Далі
    20.12.2017

    Серед безперечних здобутків викладачів кафедри освітньої політики – проведення на базі опорних шкіл тренінгів, покликаних сформувати демократичну культуру школи, яка відкрита до змін та інновацій, прищепити цінності Нової української школи.

    У рамках проекту “Розвиток громадянських компетентностей в Україні” відбувся конкурс проектів опорних шкіл, внаслідок чого було відібрано 9 опорних навчальних закладів, які зголосилися до підвищення професійного розвитку своїх педагогів на інноваційних, демократичних засадах.

    Серед обраних шкіл – Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.Франка Яворівської РР, Сасівський НВК Золочівської РР, Жидачівська ЗОШ I-III ст.№2, Бібрська ЗОШ I-III ст. ім. У. Кравченко Перемишлянської РР, Воля-Баранівецький НВК, Сколівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка», ЗОШ № 4 м. Сокаля, Рава-Руська ЗОШ І-ІІІ ступенів Жовківського району, Рудківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. В.Жеребного.

    Інноваційність пропонованого навчання полягає в тому, що:

    • колектив добровільно зголошується до участі в навчальних семінарах та тренінгах;
    • усі навчання відбуваються інтерактивно;
    • навчання відбувається на базі навчального закладу, що підвищує професійні компетентності не окремих педагогів, а всіх учителів школи;
    • навчання відбуватиметься за тими спецкурсами, які попередньо обрали самі учасники – учителі школи, за допомогою Google-форми;
    • відбуватиметься регулярний моніторинг та зворотний зв'язок, який допомагатиме відстежувати якість освітнього процесу шкіл;
    • окрім першої навчальної сесії, яку на осінніх канікулах провели викладачі кафедри освітньої політики, виїжджаючи до кожного педколективу, усі решта сесій будуть проводити самі педпрацівники шкіл (серед них колегіально обрано тренерів, які приїдуть на додаткові навчання до інституту, щоби підготуватися до нової ролі тренера);
    • серед учасників тренінгів – педпрацівники опорної школи та її філій, що допоможе підвищити авторитет опорного закладу, трансформувавши його у справжній осередок професійного зростання педагогів;
    • серед перших важливих кроків – спільне стратегічне планування професійного розвитку педколективу, що відбувалося на осінніх канікулах 2017 року, де вчителі створили дієвий майданчик для того, щоб подискутувати про сильні і слабкі сторони своєї школи, окреслити пріоритети, над якими потрібно працювати, запланували найважливіші заходи.

    Як відомо, тренінги дають стійкий результат там, де навчання відбувається всім колективом учителів/ працівників методкабінету. Тоді можна сформулювати спільну місію, очікування і, що важливо, моніторити процес упродовж тривалого часу.

    Усього шкільні тренери мають провести 72 години тренінгових занять на базі опорної школи, використовуючи для цього найбільш придатний час – канікули, коли вчителі менше завантажені, мають час на осмислення того, що відбувається у школі, і готові до змін. Додатковим стимулом до навчання, окрім зручного часу і місця (не потрібно витрачати грошей на добирання до Львова), є наявність навчальних матеріалів – посібників, якими забезпечено опорні навчальні заклади завдяки проекту DOCCU.

    Додатковим стимулом для підвищення якості такого навчання є моніторинг за взаємонавчанням учителів, які відбуватимуться на базі опорної школи.

    Цей проект, який започаткували викладачі кафедри освітньої політики (координатор І. П. Сислюк) актуальний, бо реалізується тоді, коли активізували роботу опорні школи, які найбільше зацікавлені у формуванні компетентностей із демократичного громадянства.

    Серед труднощів, які ми долаємо, стійкі стереотипи, що:

    - якість освіти слабко пов’язана з демократичним навчанням;

    - розуміння демократії як анархії, а тому відповідне ставлення до неї;

    - невміння вчительства працювати з батьками та громадою;

    - слабке розуміння потреби системних підходів до вдосконалення роботи школи та ін.

    Однак долати труднощі потрібно, й одне із завдань нашого проекту – ламати ці стійкі стереотипи, які заважають нашим школам підвищувати якість освітнього процесу й відповідати очікуванням учнів, батьків, громади в цілому.