Пошук по сайту

Новини
  • 10.07.2018

    Про роботу з реалізації польсько-українського проекту «Нова українська школа – 2»

    Завершилась робота з реалізації польсько-українського проекту «Нова українська школа – 2» у рамках програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ РП, спрямованої на підтримку освітніх реформ.

    Далі
  • 09.07.2018

    Про українсько-канадський проект «Літній інститут-2018»

    В рамках заходів Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 роки та з метою запровадження інтерактивних форм роботи в освітній процес закладів загальної середньої освіти у м.Львові реалізується українсько-канадський проект «Літній інститут 2018».

    З 2 до 5 липня  2018 року пройшов перший етап цього проекту на базі закладу загальної середньої освіти №83 м. Львова (вул. Пулюя, 16).

    Далі
  • 27.06.2018

    Відбувся семінар для методистів, які відповідають за супровід викладання англійської мови

    26 червня в приміщенні КЗ ЛОР "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" методист кабінету євроінтеграційних аспектів освіти Христина Левицька організувала та провела обласний семінар для методистів, з впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкoвої загальної освіти».

    Далі
  • 26.06.2018

    Роль краєзнавства у громадянському вихованні педагогів

    26 червня методист кабінету координаційно-методичної діяльності С.Б.Пітко разом з Миськів Л.А., методистом ЦТДЮГ, організували та провели обласний семінар для педагогів закладів позашкільної освіти на тему "Роль краєзнавства у громадянському вихованні педагогів".

    Далі
  • 26.06.2018

    Про організацію навчально-методичної роботи в ЗПО

    23 червня, С.Б.Пітко, методист кабінету координаційно-методичної діяльності, в приміщенні КЗ ЛОР "Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти" провела семінар на тему "Організація навчально-методичної роботи в ЗПО".

    Далі
  • 20.06.2018

    Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи

    12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».

    Далі
  • 17.06.2018

    "Ми творимо НУШ" із вчителями спецшкіл-інтернатів

    З 11 червня 2018р. по 20 червня 2018р. на базі школи-інтеранту для дітей з серцево-судинними захворюваннями проходять курси за програмою навчання для вчителів початкової школи «Ми творимо НУШ» із вчителями спецшкіл-інтернатів Львівської області, одним із методів курсів є казкотерапія як дієвий засіб розвитку психічних властивостей молодших школярів.

     

    Далі
    17.06.2018

    З 11 червня 2018р. по 20 червня 2018р. на базі школи-інтеранту для дітей з серцево-судинними захворюваннями проходять курси за програмою навчання для вчителів початкової школи «Ми творимо НУШ» із вчителями спецшкіл-інтернатів Львівської області, одним із методів курсів є казкотерапія як дієвий засіб розвитку психічних властивостей молодших школярів.

    Казка супроводжує людину впродовж усього життя, допомагає її успішній соціалізації й ефективному засвоєнню життєвих уроків. Казка для дитини – це не просто вигадка, фантазія, це особлива реальність світу почуттів. Казка розсуває рамки звичайного життя; тільки в казковий формі діти стикаються з такими складними явищами і почуттями, як життя і смерть, любов і ненависть, гнів і співчуття, зрада і підступність. Казка – це стародавній спосіб підтримати людину за допомогою слова.

    Казкотерапія – це один із ефективних методів роботи з учнями початкових класів, які зазнають тих чи інших емоційних та поведінкових труднощів. Суть цього методу у створенні особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дитини дійсністю, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своми страхами, комплексами.

    Основний принцип казкотерапії – цілісний розвиток особистості, турбота про душу, зцілення казкою.

    Казкотерапія добре долає у дітей високий рівень тривожності, різноманітні страхи, агресивність, адаптує до різних дитячих колективів. Її можна використовувати у роботі з агресивними дітьми, невпевненими, сором’язливими, брехливими, а також у випадках різного роду психосоматичних захворювань. Процес казкотерапії дозволяє дитині усвідомити та проаналізувати свої проблеми, побачити шляхи їх вирішення.

    Суть методу казкотерапії полягає в тому, що казка доступно пояснює, що добре, а що погано. На прикладі позитивних персонажів дитина вчиться бути хорошою, а негативні герої казок викликають у неї лише негативну реакцію. Негативний герой завжди залишається покараним, а доброму дістається красуня-принцеса й півцарства на додаток.

    Терапевтична казка відрізняється від звичайної тим, що її вигадують спеціально з урахуванням особливостей дитини. Тобто її головний герой схожий на дитину, він переживає ті ж проблеми й емоції. Він бореться, наприклад, з темрявою, й за його вчинками дитина може бачити, що це насправді не так уже й страшно. Або, навпаки, героя казки доля карає за те, що він не миє руки або не слухається батьків.

    Головне завдання казок: через казкові події показати герою ситуацію з іншого боку, запропонувати альтернативні моделі поведінки.