Пошук по сайту

Новини
  • 20.02.2019

    Про перспективи розвитку єдиного курсу "Історія: України і світ"

    Семінар  "Актуальні питання викладання та перспективи розвитку єдиного курсу "Історія: Україна і світ"" відбувся  13 лютого 2019 року у приміщенні Навчально-методичного центру освіти м. Львова.  

    Далі
  • 20.02.2019

    Відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-9 класів

    19 лютого на базі ЛОІППО в приміщенні Французького альянсу у рамках проекту "Культура добросусідства" відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-9 класів області "Батьківські збори по-новому" на тему "Формула ефективного спілкування ".

    Далі
  • 19.02.2019

    IV (фінальний) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. П. Яцика

    Мова згуртовує, об’єднує людей, утворює націю. Мова є важливим засобом не лише спілкування, а й боротьби з недругами. Мова – серце нації… Такі крилаті вислови лунали 16 лютого 2019 року в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 62 м. Львова на ІV загальнонаціональному етапі ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

    Далі
  • 18.02.2019

    Від авторів до учнів: шлях шкільного підручника

    Запрошуємо авторів шкільних підручників – львів’ян – поспілкуватися про сучасний процес створення та поширення шкільних підручників.

    Круглий стіл «Актуальні проблеми сучасного українського підручникотворення»  відбудеться 21 лютого о 15 год у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (вул. І. Огієнка, 18а, ауд. 505).

    Далі
  • 18.02.2019

    «Круглий стіл» з керівниками опорних шкіл

    Дискусійна розмова відбулася за круглим столом з керівниками опорних шкіл-учасниць пілотного проекту «Професійний розвиток педагогічних працівників».

    Обговорено питання щодо модернізації навчання педагогів у контексті особистісно орієнтованого підходу та Нової української школи, а також можливість організації курсової перепідготовки педагогічних працівників шкіл ОТГ на базі опорних шкіл, які мають сформовану тренерську мережу.

    Далі
  • 18.02.2019

    Тренінг «Використання ігрового методу в екологічній освіті»

    На базі СЗШ №4 м.Стрия в дружній і творчій атмосфері проведено тренінг «Використання ігрового методу в екологічній освіті» з учителями початкових класів та природничого циклу шкіл м. Стрия

    З учителями початкових класів проведено гру «Зелене місто майбутнього». Вчителі створювали проект міста майбутнього: зеленого, з чистим повітрям, із прибраними вулицями, енергоефективними будинками, затишними під’їздами, із задоволеними своїм життям мешканцями, свідомими та активними членами місцевих громад. Прогнозували: як цього досягти? Приймали рішення: як побудувати таке місто? Визначали існуючі проблеми та шляхи їх подолання. Приймали рішення як досягти бажаного результату. Оцінювали, наскільки  готові будувати зелене майбутнє міста у своєму повсякденному житті.

    Далі
  • 14.02.2019

    Відбувся обласний семінар-практикум для методистів закладів позашкільної освіти

    13 лютого 2019 року в КЗ ЛОР “Навчально - реабілітаційному центромі І-ІІ ступенів Святого Миколая” м. Брюховичі відбувся обласний семінар-практикум для методистів закладів позашкільної освіти «Інклюзивна освіта в закладах позашкільної освіти: реалії сьогодення. Педагогічний барометр».

    Далі
    17.06.2018

    З 11 червня 2018р. по 20 червня 2018р. на базі школи-інтеранту для дітей з серцево-судинними захворюваннями проходять курси за програмою навчання для вчителів початкової школи «Ми творимо НУШ» із вчителями спецшкіл-інтернатів Львівської області, одним із методів курсів є казкотерапія як дієвий засіб розвитку психічних властивостей молодших школярів.

    Казка супроводжує людину впродовж усього життя, допомагає її успішній соціалізації й ефективному засвоєнню життєвих уроків. Казка для дитини – це не просто вигадка, фантазія, це особлива реальність світу почуттів. Казка розсуває рамки звичайного життя; тільки в казковий формі діти стикаються з такими складними явищами і почуттями, як життя і смерть, любов і ненависть, гнів і співчуття, зрада і підступність. Казка – це стародавній спосіб підтримати людину за допомогою слова.

    Казкотерапія – це один із ефективних методів роботи з учнями початкових класів, які зазнають тих чи інших емоційних та поведінкових труднощів. Суть цього методу у створенні особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дитини дійсністю, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своми страхами, комплексами.

    Основний принцип казкотерапії – цілісний розвиток особистості, турбота про душу, зцілення казкою.

    Казкотерапія добре долає у дітей високий рівень тривожності, різноманітні страхи, агресивність, адаптує до різних дитячих колективів. Її можна використовувати у роботі з агресивними дітьми, невпевненими, сором’язливими, брехливими, а також у випадках різного роду психосоматичних захворювань. Процес казкотерапії дозволяє дитині усвідомити та проаналізувати свої проблеми, побачити шляхи їх вирішення.

    Суть методу казкотерапії полягає в тому, що казка доступно пояснює, що добре, а що погано. На прикладі позитивних персонажів дитина вчиться бути хорошою, а негативні герої казок викликають у неї лише негативну реакцію. Негативний герой завжди залишається покараним, а доброму дістається красуня-принцеса й півцарства на додаток.

    Терапевтична казка відрізняється від звичайної тим, що її вигадують спеціально з урахуванням особливостей дитини. Тобто її головний герой схожий на дитину, він переживає ті ж проблеми й емоції. Він бореться, наприклад, з темрявою, й за його вчинками дитина може бачити, що це насправді не так уже й страшно. Або, навпаки, героя казки доля карає за те, що він не миє руки або не слухається батьків.

    Головне завдання казок: через казкові події показати герою ситуацію з іншого боку, запропонувати альтернативні моделі поведінки.