Пошук по сайту

Новини
  • 20.02.2019

    Про перспективи розвитку єдиного курсу "Історія: України і світ"

    Семінар  "Актуальні питання викладання та перспективи розвитку єдиного курсу "Історія: Україна і світ"" відбувся  13 лютого 2019 року у приміщенні Навчально-методичного центру освіти м. Львова.  

    Далі
  • 20.02.2019

    Відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-9 класів

    19 лютого на базі ЛОІППО в приміщенні Французького альянсу у рамках проекту "Культура добросусідства" відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-9 класів області "Батьківські збори по-новому" на тему "Формула ефективного спілкування ".

    Далі
  • 19.02.2019

    IV (фінальний) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. П. Яцика

    Мова згуртовує, об’єднує людей, утворює націю. Мова є важливим засобом не лише спілкування, а й боротьби з недругами. Мова – серце нації… Такі крилаті вислови лунали 16 лютого 2019 року в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 62 м. Львова на ІV загальнонаціональному етапі ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

    Далі
  • 18.02.2019

    Від авторів до учнів: шлях шкільного підручника

    Запрошуємо авторів шкільних підручників – львів’ян – поспілкуватися про сучасний процес створення та поширення шкільних підручників.

    Круглий стіл «Актуальні проблеми сучасного українського підручникотворення»  відбудеться 21 лютого о 15 год у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (вул. І. Огієнка, 18а, ауд. 505).

    Далі
  • 18.02.2019

    «Круглий стіл» з керівниками опорних шкіл

    Дискусійна розмова відбулася за круглим столом з керівниками опорних шкіл-учасниць пілотного проекту «Професійний розвиток педагогічних працівників».

    Обговорено питання щодо модернізації навчання педагогів у контексті особистісно орієнтованого підходу та Нової української школи, а також можливість організації курсової перепідготовки педагогічних працівників шкіл ОТГ на базі опорних шкіл, які мають сформовану тренерську мережу.

    Далі
  • 18.02.2019

    Тренінг «Використання ігрового методу в екологічній освіті»

    На базі СЗШ №4 м.Стрия в дружній і творчій атмосфері проведено тренінг «Використання ігрового методу в екологічній освіті» з учителями початкових класів та природничого циклу шкіл м. Стрия

    З учителями початкових класів проведено гру «Зелене місто майбутнього». Вчителі створювали проект міста майбутнього: зеленого, з чистим повітрям, із прибраними вулицями, енергоефективними будинками, затишними під’їздами, із задоволеними своїм життям мешканцями, свідомими та активними членами місцевих громад. Прогнозували: як цього досягти? Приймали рішення: як побудувати таке місто? Визначали існуючі проблеми та шляхи їх подолання. Приймали рішення як досягти бажаного результату. Оцінювали, наскільки  готові будувати зелене майбутнє міста у своєму повсякденному житті.

    Далі
  • 14.02.2019

    Відбувся обласний семінар-практикум для методистів закладів позашкільної освіти

    13 лютого 2019 року в КЗ ЛОР “Навчально - реабілітаційному центромі І-ІІ ступенів Святого Миколая” м. Брюховичі відбувся обласний семінар-практикум для методистів закладів позашкільної освіти «Інклюзивна освіта в закладах позашкільної освіти: реалії сьогодення. Педагогічний барометр».

    Далі
    20.06.2018

    12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».

    Розглянуто питання:

    -  «Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти» (Солтис Олександра Іванівна, методист кабінету практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО);

    - «Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач  кабінету практичної психології і соціальної роботи ЛОІППО).

                Обговорено ряд проблемних питань щодо інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, зокрема:

    -  які  необхідно створити умови  для організації інклюзивного  навчання;

    -  які  діти можуть навчатися в інклюзивному класі;

    - якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;

    -   завдання інклюзивного навчання;

    -  охарактеризовано основні етапи  щодо створення системи  інклюзивного навчання;

    -  психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;

    -  порядок комплектування інклюзивних класів;

    - структура взаємодії учасників інклюзивного навчання та інші.

        Учасникам семінару роздано методичні рекомендації.