Пошук по сайту

Новини
  • 10.07.2018

    Про роботу з реалізації польсько-українського проекту «Нова українська школа – 2»

    Завершилась робота з реалізації польсько-українського проекту «Нова українська школа – 2» у рамках програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ РП, спрямованої на підтримку освітніх реформ.

    Далі
  • 09.07.2018

    Про українсько-канадський проект «Літній інститут-2018»

    В рамках заходів Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 роки та з метою запровадження інтерактивних форм роботи в освітній процес закладів загальної середньої освіти у м.Львові реалізується українсько-канадський проект «Літній інститут 2018».

    З 2 до 5 липня  2018 року пройшов перший етап цього проекту на базі закладу загальної середньої освіти №83 м. Львова (вул. Пулюя, 16).

    Далі
  • 27.06.2018

    Відбувся семінар для методистів, які відповідають за супровід викладання англійської мови

    26 червня в приміщенні КЗ ЛОР "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" методист кабінету євроінтеграційних аспектів освіти Христина Левицька організувала та провела обласний семінар для методистів, з впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкoвої загальної освіти».

    Далі
  • 26.06.2018

    Роль краєзнавства у громадянському вихованні педагогів

    26 червня методист кабінету координаційно-методичної діяльності С.Б.Пітко разом з Миськів Л.А., методистом ЦТДЮГ, організували та провели обласний семінар для педагогів закладів позашкільної освіти на тему "Роль краєзнавства у громадянському вихованні педагогів".

    Далі
  • 26.06.2018

    Про організацію навчально-методичної роботи в ЗПО

    23 червня, С.Б.Пітко, методист кабінету координаційно-методичної діяльності, в приміщенні КЗ ЛОР "Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти" провела семінар на тему "Організація навчально-методичної роботи в ЗПО".

    Далі
  • 20.06.2018

    Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи

    12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».

    Далі
  • 17.06.2018

    "Ми творимо НУШ" із вчителями спецшкіл-інтернатів

    З 11 червня 2018р. по 20 червня 2018р. на базі школи-інтеранту для дітей з серцево-судинними захворюваннями проходять курси за програмою навчання для вчителів початкової школи «Ми творимо НУШ» із вчителями спецшкіл-інтернатів Львівської області, одним із методів курсів є казкотерапія як дієвий засіб розвитку психічних властивостей молодших школярів.

     

    Далі
    20.06.2018

    12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».

    Розглянуто питання:

    -  «Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти» (Солтис Олександра Іванівна, методист кабінету практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО);

    - «Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач  кабінету практичної психології і соціальної роботи ЛОІППО).

                Обговорено ряд проблемних питань щодо інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, зокрема:

    -  які  необхідно створити умови  для організації інклюзивного  навчання;

    -  які  діти можуть навчатися в інклюзивному класі;

    - якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;

    -   завдання інклюзивного навчання;

    -  охарактеризовано основні етапи  щодо створення системи  інклюзивного навчання;

    -  психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;

    -  порядок комплектування інклюзивних класів;

    - структура взаємодії учасників інклюзивного навчання та інші.

        Учасникам семінару роздано методичні рекомендації.